کد خبر: 901998
تاریخ انتشار: ۲۶ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۵:۵۵
کرج - قهرمان البرزی تیم ملی کشتی فرنگی ایران گفت: آماده‌ام تا در هر رویدادی که کادر فنی تیم ملی صلاح بداند کشتی بگیرم و بی‌شک هدف اصلی من کسب مدال طلای المپیک ۲۰۲۰ است.

خبرگزاری مهر - گروه استان‌ها - هومن ناظمی: سال گذشته برای کشتی البرز سالی درخشان بود و درخشش کشتی‌گیران ملی‌پوش ایرانی در رقابت‌های جهانی و کسب مدال باعث شده بار دیگر نام البرز در سطح اول کشتی کشور بدرخشد.

یکی از این ملی‌پوشانی که به‌عنوان بهترین کشتی‌گیر سال ۹۶ معرفی شد حسین نوری بوده است که بی‌شک یکی از امیدهای اول کشتی ایران در رقابت‌های المپیک ۲۰۲۰ به‌حساب می‌آید.

وی این روزها زیر نظر کادر فنی تمرینات آماده‌سازی خود را دنبال می‌کند و به گفته او سال‌های حساس ورزشی در انتظارش خواهد بود.

در همین ارتباط گفتگویی با این قهرمان البرزی انجام داده‌ایم که در زیر می‌خوانید.

* سال ۹۶ چطور گذشت؟

سال خوبی را سپری کردم. امسال قهرمان آسیا شدم و سپس در انتخابی توانستم بار دیگر توانایی خودم را ثابت کنم. مسابقات جهانی هم که برای من یک اتفاق بزرگ بود و به مدال برنز رسیدم. فکر می‌کنم همین اتفاقات باعث شد تا در رأی‌گیری فدراسیون کشتی بیشترین رأی را از سوی مردم کسب کنم و با این روند رو به رشدی که دارم فکر می‌کنم سال جدید هم بتوانم موفق باشم.

* کشتی استان البرز را چگونه ارزیابی می‌کنید؟

شرایط بسیار خوبی در کشتی البرز حکم‌فرماست و حمید یاری رئیس هیئت کشتی تمام تلاش خود را برای این رشته ورزشی انجام داده است و به نظر من با توجه به پتانسیل بالای کشتی در سال‌های آینده شاهد ملی پوشان بیشتری از استان البرز در تیم ملی خواهیم بود.

* چه انتظاراتی از مسئولان بوده که برآورده نشده است؟

یکی از مهم‌ترین مشکلات ورزشی در البرز بحث کمبود سرانه ورزشی است که خیلی به ضرر ورزش در استان شده و باید فکر اساسی برای آن شود.

در حال حاضر در محمد شهر کرج سالن‌های کمی برای علاقه‌مندان به کشتی است و به‌شخصه شاهد بودم که خیلی از ورزشکاران برای تمرین به سالن‌های شهرهای دیگر رفته‌اند که امیدوارم مسئولان با برنامه‌ریزی دقیق مهم‌ترین مشکل ورزشی البرز را برطرف کنند.

* از شرایط تیم ملی بگویید؟

بهترین شرایط در حال حاضر در اردو تیم ملی حکم‌فرما است و ملی پوشان در همه اردوها باانگیزه بالا حاضر می‌شوند و این امیدواری است که بازگشت رسول خادم به فدراسیون بازهم شاهد روزهای خوب کشتی ایران باشیم.

* برای المپیک ۲۰۲۰ چه برنامه ای دارید؟

آماده‌ام تا در هر رویدادی که کادر فنی تیم ملی صلاح بداند کشتی بگیرم. این روزها تمرینات سنگینی را زیر نظر کادر فنی تیم ملی انجام می‌دهم و حتی حریفان اصلی خود را مورد آنالیز قرار می‌دهم و بی‌شک هدف اصلی من کسب مدال طلای المپیک ۲۰۲۰ است و باید برای رسیدن به آن تلاش کنم و در پاسخ به سؤال شما باید بگویم بله این توانایی رادارم که در المپیک طلایی شوم.

* و صحبت پایانی...

کشتی برای مردم ایران از اهمیت بالایی برخوردار است و به‌عنوان ورزش اول کشور شناخته می‌شود، باید مسئولان بهترین شرایط را مهیا کنند تا بتوانیم در رقابت‌های بین‌المللی بهترین نتایج را کسب کنیم و باعث شادی هم‌وطنان شویم.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار