کد خبر: 901988
تاریخ انتشار: ۲۶ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۶
علی هاشمی

قهرمان وزنه‌برداری جهان گفت: ما طبق قرارداد به تعهدات خود عمل کردیم و انتظار داریم باشگاه ذوب آهن هم به تعهدات خود عمل کند چون تنها منبع درآمد ما همین قراردادهای باشگاهی است.

علی هاشمی در گفتگو با ایسنا درباره گلایه ای که او و سه وزنه بردار دیگر نسبت به پرداخت نشدن کامل قراردادشان اعتراض داشتند، بیان کرد: ما قبلا با مدیرعامل باشگاه ذوب آهن صحبت و هماهنگ کردیم که مسئله دوستانه حل شود. بهداد سلیمی را هم به عنوان نماینده خودمان معرفی کردیم  تا در مورد طلبی که داریم صحبت کند اما هر دفعه قول دادند که ۱۰ روز دیگر پرداخت می شود اما این ۱۰ روزها آمد و رفت و خبری نشد در نهایت ما هم تصمیم گرفتیم موضوع را رسانه ای کنیم.

 او ادامه داد: ما زمانی که با یک تیم باشگاهی قرارداد می بندیم در آن متعهد می شویم که مثلا در سال در چند مسابقه برای تیم وزنه بزنیم یا لباس تیم را همیشه بپوشیم. ما هم تمام تعدات خود را انجام دادیم .انتظار داریم باشگاه هم به تعهدات خود عمل کند.

هاشمی با اشاره به بیانیه باشگاه ذوب آهن گفت: نباید به این صورت بگویند که لطف کردند در وزنه برداری تیم دادند. به هر حال ما هم این تیم را در لیگ ایران قهرمان کردیم و اگر درجام باشگاه های آسیا دوم شد به دلیل کم کاری خودشان بود در حالی که تیم به راحتی اول می شد. از طرفی پول ما چهار نفر مجموعا ۳۰۰ میلیون تومان است و مبلغ زیادی برای باشگاهی مثل ذوب آهن نیست و شاید به اندازه ۳۰ درصد از قرارداد یک بازیکن فوتبالشان هم نباشد. شاید روی لج و لجبازی افتاده اند که نمی خواهند بعد از دو سال پرداخت کنند. الان ذوب آهن باعث شده به تیم ها ی دیگر هم برای قرارداد بستن بدبین باشیم.

قهرمان وزنه برداری جهان با بیان اینکه تنها منبع درآمد وزنه برداران از لیگ است، تاکید کرد: تنها منبع درآمد ما همین قراردادهای باشگاهی است. چون تمام وقتمان را برای تمرینات می گذاریم و به صورت شبانه روزی در اردوی تیم ملی هستیم. نمی‌توانیم شغل دیگری داشته باشیم. از طرفی هر وزنه بردار به طور میانگین ۵-۶ میلیون در ماه برای مکمل، تغذیه، فیزیوتراپی و کارهای درمانی هزینه می کند. ما هم خرج داریم و اگر باشگاه به تعهدات خود عمل کند خوشحال می شویم.

او در مورد وضعیت تمرینی خود نیز گفت: تمرینات خوب است. در حال حاضر بیشتر تمرینات بدنسازی را انجام می دهیم و از ماه آینده وارد تمرینات افزایش رکورد می شویم. تلاش می کنیم در بازی های آسیایی بتوانیم خوش رنگ ترین مدال را برای ایران کسب کنیم.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار