کد خبر: 901936
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۲۶ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۷
امام جمعه مهربان در انتقاد از وعده‌های بی‌عمل مسوولان
امام جمعه شهر مهربان با بیان اینکه مدیر سازمان تعاون روستایی آذربایجان‌شرقی فقط شعار می‌دهد، گفت: مسوولان اصلاً به فکر مردم منطقه مهربان نیستند و کارشان فقط حرف زدن است، حرف‌هایی که هیچ‌وقت در عمل خبری از آنها نیست.

حجت‌الاسلام والمسلمین حسن مرسلی در خطبه‌های نمازجمعه این هفته شهر مهربان، در سخنانی ضمن سفارش خود و نمازگزاران به رعایت تقوای الهی، به پشت پرده حمله رژیم صهیونیستی به پایگاه تیفور سوریه که باعث شهادت چندین نفر از مدافعان حرم و مستشاران نظامی شد، اشاره کرده و با تسلیت شهادت این عزیزان به خانواده‌های آنها در این حادثه تروریستی اظهار داشت: طی روزهای گذشته شاهد دو اتفاق مهم بودیم، بهره‌گیری از سلاح شیمایی در دوما و حمله موشکی رژیم غاصب صهیونیستی به پایگاه نظامی تیفور در سوریه که موجی از تنش را در منطقه ایجاد کرده است.

وی، این اقدامات را نوعی ارزیابی بیش از شروع حمله در کشور سوریه عنوان کرد و افزود: آمریکا، رژیم صهیونیستی و حامیان آنها در عراق و سوریه شکست خورده‌اند و ان‌شاءالله در دیگر کشورهای منطقه نیز که در آنها حضور دارند، شکست خواهند خورد و پیروزی از آن حزب‌الله به عنوان محور مقاومت در منطقه خواهد بود و در نتیجه با این کارهای خود می‌خواهند نوعی ارزیابی از شروع جنگ احتمالی در کشور سوریه داشته باشند.

خطیب جمعه مهربان در ادامه خطبه‌های هفته‌های گذشته مجدداً به نامگذاری سال 97 به نام سال حمایت از کالای ایرانی اشاره کرد و گفت: مقام عظمای ولایت حضرت آیت‌الله العظمی امام خامنه‌ای همچون سال‌های گذشته توجه به اقتصاد را سرلوحه تمام برنامه‌های قرار داده و با نامگذاری سال 97 به نام سال حمایت از کالای ایرانی، نکات بسیار مهمی را نیز در این خصوص بیان کرده‌اند.

وی با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری در خصوص توجه به تولید داخل و حمایت از آن، افزودند: در کشور ما استعدادها و ظرفیت‌های بسیاری وجود دارد که تاکنون از آنها استفاده نشده است و اگر از این ظرفیت‌ها استفاده شود، وضعیت کشور بسیار مناسب‌تر شده و  کشور به سمت بهتری پیش خواهد رفت.

خطیب جمعه شهر مهربان به وظایف مسوولان منطقه مهربان نیز در این زمینه اشاره کرده و اظهار داشت: در این سال که به نام سال حمایت از کالای ایرانی نامگذاری شده است، مسوولان منطقه موظف هستند ظرفیت‌های منطقه را به خوبی شناسایی کرده و در راستای شناساندن آنها در بازارهای هدف برنامه‌ریزی داشته باشند و قطعاً بسیاری از محصولات تولیدی منطقه توان عرضه در بازار شهرستان‌های همجوار، بازارهای استانی، بازارهای فرامنطقه‌ای و حتی‌الامکان صادرات به دیگر کشورها را دارد.

مرسلی تاکید کرد: در صورت داشتن برنامه مدون  و هدف‌گذاری مناسب می‌توان از طریق توجه به ظرفیت‌های منطقه بر بسیاری از مشکلات اشتغال و اقتصادی موجود غلبه کرد.

امام جمعه شهر مهربان در ادامه خطبه دوم با اشاره به تصاحب زمین‌های کشاورزان منطقه توسط شرکت تعاونی روستایی و شهرداری مهربان اظهار داشت: شرکت تعاونی روستایی و شهرداری مهربان زمین‌های اهدایی مردم را تصاحب کردند تا در این زمین‌ها برای مردم منطقه کاری انجام دهند که متاسفانه تاکنون کوچک‌ترین کاری در این زمینه  صورت نگرفته است.

وی گفت: این زمین‌ها بلااستفاده باقیمانده است و این‌گونه بی‌توجهی‌ها باعث بی‌اعتمادی مردم به وعده‌های مسوولان می‌شود  و مردم نگران هستند از وعده‌های بی‌عمل مسوولان و سوال می‌کنند که مگر مسوولان وعده‌های شیرین و انجام سرمایه‌گذاری و ایجاد اشتغال و راه‌اندازی واحدهای تولیدی در این زمین‌ها را نداده بودند؟ پس چرا خبری نیست ؟

خطیب جمعه شهر مهربان با اشاره به وعده‌های بی‌عمل مکرر مدیر سازمان تعاون روستایی استان  آذربایجان‌شرقی در خصوص احداث سردخانه و راه‌اندازی کارگاه‌های تولیدی و کارگاه‌های بسته‌بندی محصولات کشاورزی در شهر مهربان و در زمین‌های اهدایی اهالی، اظهار داشت: با وجود اینکه مدیر سازمان تعاونی روستایی استان آذربایجان‌شرقی وعده‌های بسیار خوب، شیرین  و دلچسب در خصوص احداث سردخانه، راه‌اندازی کارگاه‌های تولیدی و احداث کارگاه‌های بسته‌بندی در شهر مهربان را داده بودند ولی متاسفانه کوچک‌ترین اقدامی را در این مدت شاهد نبوده‌ایم و همچنان دلخوش به وعده‌های شیرین ولی بدون عمل مسوولان هستیم.

مرسلی با درخواست از مدیر سازمان تعاون روستایی استان آذربایجان‌شرقی برای عمل به وعده‌هایی که تاکنون داده شده ولی در حد حرف و شعار باقیمانده و عملی نشده است، اظهار داشت: آمار مهاجرت از شهرها و روستاهای منطقه نگران‌کننده است و به خاطر نبود امکانات و عدم وجود اشتغال برای جوانان همه روزها شاهد مهاجرت بی‌رویه از منطقه هستیم.

امام جمعه شهر مهربان گفت: مسوولان اصلاً به فکر مردم منطقه مهربان نیستند و کارشان فقط حرف زدن است، حرف‌هایی که هیچ‌وقت در عمل خبری از آنها نیست.

مرسلی با گرامیداشت 29 فروردین، روز نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران، این روز را به مقام معظم فرماندهی کل قوا، تمام دلاورمردان، حماسه‌سازان و ایثارگران در سال دفاع مقدس در تمام قوای مسلح به ویژه ارتشیان عزیز تبریک گفت و به ارواح مطهر شهدای عزیز درود و صلوات فرستاد و از حضور و سخنرانی سرهنگ موسوی معاون تیپ 40 سراب در نماز جمعه مهربان قدردانی کرد.

خطیب جمعه مهربان همچنین عید مبعث پیامبر اکرم (ص) را به تمام مسلمانان جهان تبریک و شادباش گفت.

غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
حبیب اندرگانی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۳۱ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۹
0
0
با سلام. خبرگزاری فارس مغرضانه تیتر را چیده. بنده در نماز جمعه بودم . آقای امام جمعه فقط گفتند مدیر تعاون روستایی همچنان که برای شهر کنار ما یعنی سراب وقت گذاشته و کارخانه بزرگی زده برای چیپس، برای ما هم قول هایی داده اما هنوز عملی نشده است.
گفتنی است این شهر مهربان در همه چیز با شهر سراب رقابت میکنه و سعی میکنه استقلال بگیره و از سراب جدا بشه. فارس تبریز هم شنیده ام مشکل شخصی با مدیر تعاون روستایی داره احتمالا. الله اعلم. اخه بین دو صفحه مطلب چرا یک جمله معمولی را تینر کرده؟؟؟؟
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر