کد خبر: 901931
تاریخ انتشار: ۲۶ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۹
استاندار آذربایجان‌شرقی:
استاندار آذربایجان‌شرقی گفت:باید دست به دست هم بدهیم، محدودیت منابع مالی برای دولت وجود ندارد و امیدواریم تا پایان سال بتوانیم به صورت کامل بزرگراه اهر - هریس -تبریز را به بهره‌برداری برسانیم.

مجید خدابخش  در حاشیه بازدید از بزرگراه اهر - هریس -تبریز همچنین جاده تبریز- هریس - اهر برای ما از چند جهت حائز اهمیت است.

وی گفت: این بزرگراه از یک طرف مهم‌ترین راه دسترسی شهرستان هریس، اهر،ورزقان و کلیبر است، از طرف دیگر از مسیرهای اتصال بین استانی بوده و شهرستان‌های مشکین و مغان را به استان متصل می‌کند.

استاندار آذربایجان‌شرقی  تصریح کرد: اهمیت این دسترسی‌ها از آنجاست که واحدهای تولیدی بسیاری در ورزقان و اهر وجود دارد، برای نمونه وجود معدن مس و طلا در ورزقان که سرمایه‌گذار در آن عملیات اجرایی داشته است.

خدابخش بیان داشت: از سوی دیگر در این مسیرها تصادفات منجر به فوت وجود داشته و تا امروز میزان احداث به ۹۰ کیلومتر رسیده است.

وی افرود: سال گذشته تا مهرماه  ۲۶ کیلومتر به صورت بزرگراه راه‌اندازی شد و در ۶ ماه نیز ۱۶ کیلومتر راه‌اندازی شده و ۴۸ کیلومتر از این طرح باقی‌مانده است.

استاندار آذربایجان‌شرقی اظهار کرد: پیمانکار اصلی احداث ۳۵ کیلومتر دیگر را در دست دارد و از این رو تا آخر هفته همراه با آنها بازدیدی خواهیم داشت و قرار بر این شده تا پیمانکار تجهیزات خود را افزایش دهد.

وی گفت: باید دست به دست هم بدهیم، محدودیت منابع مالی برای دولت وجود ندارد و امیدواریم تا پایان سال بتوانیم به صورت کامل این طرح را به بهره‌برداری برسانیم.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر