کد خبر: 901929
تاریخ انتشار: ۲۶ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۹
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی :
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی گفت: پیک بار برق استان در سال گذشته ۵۸ مگاوات کمتر از سهمیه تعیین شده برای استان بود.

اکبر حسن بگلو اظهار داشت: سهمیه پیک تعیین شده از سوی شرکت توانیر برای استان آذربایجان غربی در سال۹۶، به میزان ۱۰۴۸ مگاوات بود که با توجه به افزایش سالانه مصرف برق و اقداماتی که این شرکت در حوزه های مختلف انجام داد، پیک بار حادث شده استان۹۹۰ مگاوات بود که ۵۸ مگاوات کمتر از سهمیه مشخص شده است.

وی استفاده از ظرفیت مولدهای اضطراری، بهینه سازی روشنایی معابر، اجرای طرح های تشویقی مشترکان دیماندی و عقد تفاهم نامه با صنایع و کشاورزان و سایر مشترکان دیماندی موثر در پیک سایی، تست و تعویض لوازم اندازه گیری معیوب و با درصد خطای بالا و کنترل محدود کننده ها(فیوزها) را از جمله اقدامات شرکت در راستای کنترل و مدیریت پیک بار برق استان در سال گذشته خواند.

رییس هیئت مدیره شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی اضافه کرد: در سال گذشته توانسته ایم با اصلاح الگوی مصرف مساجد و اماکن مذهبی، اطلاع رسانی و برنامه های آموزشی گسترده در جهت ترویج فرهنگ مدیریت مصرف از جمله آموزش ۶۰۰۰ نفر دانش آموز در مقاطع تحصیلی مختلف در قالب طرح بهسامان، توسعه فرهنگ استفاده حداکثری از نور خورشید و راهنمایی مشترکین برای نصب سیستم فتوولتائیک(یا انرژی خورشیدی)، رفع اتصالات سست، تعدیل بار فیدرها و ترانسفورماتورها و … به اهداف تعیین شده مدیریت مصرف برق دست یابیم .

وی اجرای برنامه های کلان مدیریت مصرف در بخش های خانگی، اداری، تجاری، صنعتی، کشاورزی، مساجد، اماکن مذهبی و مدارس و … را نیازمند همکاری و مشارکت مردم و تکرار مفاهیم مدیریت مصرف و استمرار و توسعه فرهنگ صحیح استفاده از انرژی برق اعلام کرد و گفت: عموم مشترکین برق از انرژی برق بصورت صحیح و اصولی استفاده کنند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر