کد خبر: 901861
تاریخ انتشار: ۲۵ فروردين ۱۳۹۷ - ۲۰:۲۱
سارقان نقابدار در تاريكي شب دو دستگاه خودپرداز بانك كار‌آفرين را در شمال تهران در کمتر از دو دقیقه سرقت كردند. اين سرقت‌ها در حالي صورت گرفت كه اواخر سال قبل سارقان دو دستگاه خودپرداز بانكي ديگر را سرقت كرده بودند.

بامداد جمعه 24 فروردين‌ماه امسال مأموران كلانتري‌103 گاندي از سرقت دو دستگاه خود پرداز بانكي در حوالي ميدان مادر با خبر و راهي محل شدند. بررسي‌ها نشان داد سارقان نقابدار كه 5 نفر بودند با دو دستگاه خودرو ماكسيما و وانت مزدا در نزديكي مركز خدمات بانكي 24‌ساعته بانك كار‌آفرين در ميدان مادر تهران توقف و دو دستگاه خودپرداز را پس از سرقت بار خودروي وانت كرده و از محل فرار مي‌كنند. همچنین مشخص شد داخل دو دستگاه 24‌ميليون‌تومان پول قرار داشته است كه سارقان موفق به سرقت مي‌شوند‌.

سرقت دستگاه‌هاي خودپرداز در خيابان ميرداماد در دو مرحله انجام شده است

معاون پليس پيشگيري تهران بزرگ هم درباره این خبر به خبرگزاری صدا و سیما گفت: سرقت دستگاه‌هاي خودپرداز از بانك كارآفرين در خيابان ميرداماد، ميدان مادر در دو مرحله انجام شده كه يكي ساعت 3:53بامداد و ديگري ساعت6:20صبح بوده است. سرهنگ حسيني افزود: بامداد روز جمعه پنج سارق حرفه‌اي توانستند دو دستگاه خودپرداز را هر كدام كمتر از دو دقيقه به سرقت ببرند.
وي گفت: خودپردازها در اتاقكي قرار گرفته بودند كه فقط با پيچ و رول پلاك به زمين متصل شده بودند و هيچ تدابير امنيتي براي نگهداري آنها مدنظر مسئولان بانك نبوده است.
سرهنگ حسيني با بيان اينكه سارقان از چهار دستگاه خودروي سرقتي براي اين كار استفاده كرده بودند، افزود: در مرحله اول، سارقان در ساعت3:53 با يك دستگاه خودروي ماكسيماي مشكي و وانت مزدا براي بردن خودپرداز و در مرحله دوم در ساعت 6:20 با يك دستگاه خودروي ماكسيماي سفيد و وانت مزدا به انتقال خودپرداز دوم اقدام كرده بودند. وي گفت: متأسفانه خودپردازها بدون هماهنگي پليس نصب شده بود و هيچ‌گونه مجوز بابت اين موضوع از سوي پليس صادر نشده بود و نظر كارشناسان پليس را در اين زمينه جويا نشده بودند.
معاون پليس پيشگيري تهران بزرگ اضافه كرد: بنا به تدابير فرمانده انتظامي تهران بزرگ از فردا، سركشي به بانك‌ها آغاز خواهد شد و هر يك از خودپردازهايي كه چفت و بست مناسبي نداشته باشد جمع‌آوري مي‌شود مگر اينكه مسئولان بانك در اين زمينه فكري كنند و هرچه سريع‌تر به تدابير ايمني و امنيتي آن اقدام كنند.
بر اساس اين گزارش با سرقت دو دستگاه خودپرداز بانك كار آفرين تعداد سرقت‌هاي دستگاه‌هاي خودپرداز بانكي در تهران به چهار دستگاه رسيد. به گزارش ميزان، اواخر اسفند‌سال قبل هم سارقان با خودروي ماكسيما و نيسان در حوالي ميدان ونك دو دستگاه خودپرداز بانك را از يك آموزشگاه موسيقي و بانك‌24 ساعته در كنار مركز خريد ونك سرقت كرده بودند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار