کد خبر: 901860
تاریخ انتشار: ۲۵ فروردين ۱۳۹۷ - ۲۲:۰۰
سارقان موتور‌سواري كه در بهشت‌زهرا از شهروندان كيف قاپي مي‌كردند در آخرين سرقت دستگير شدند.

به گزارش خبرنگار ما، ساعت‌۱۳:۳۰ روز جمعه به مأموران كلانتري ۲۰۵ صحن مطهر اطلاع داده شد دو سارق موتور‌سوار كيف زن جواني را سرقت كرده و از محل گريخته‌اند.
بررسي‌ها نشان داد شاكي در قطعه 111‌بهشت زهرا در حال رفتن به سر قبر بستگانش بوده كه دو سارق موتور سوار به وي نزديك شده و كيفش را قاپيده و از محل فرار كرده‌اند. با اعلام اين خبر بلافاصله تيمي از مأموران كلانتري 205 براي شناسايي و دستگيري سارقان موتور سوار وارد عمل شدند. مأموران در نخستين گام همزمان با طرح مهار محدوده به گشت زني در قطعات مختلف بهشت‌زهرا پرداختند تا اينكه دقايقي بعد به سرنشينان موتور سيكلتي در حوالي قطعه هنرمندان مشكوك شدند و براي بررسي دستور ايست دادند. راننده موتور سيكلت با ديدن مأموران اقدام به فرار كرد اما مأموران پليس پس از 45‌دقيقه عمليات پليسي در نهايت سارقان را در نزديكي متروي كهريزك دستگير كردند.
شاكي پس از مواجهه حضوري سارقان را شناسايي كرد و گفت: براي فاتحه خواني در حال رفتن بر سر قبر پدربزرگم بودم كه ناگهان ترك‌نشين موتور سيكلت كيفم را از دوشم كشيد و بعد به سرعت از محل دوري شدند.
متهمان پس از انتقال به كلانتري در بازجويي‌ها با اعتراف به سرقت كيف شاكي گفتند: ما هميشه عصرهاي روز پنج‌شنبه و ظهرهاي روز جمعه براي سرقت كيف شهروندان به بهشت زهرا مي‌آييم. امروز پس از سرقت كيف زن جوان براي سرقت ديگري در حال پرسه زدن بوديم كه مأموران به ما مشكوك شدند و در تعقيب و گريز به دام افتاديم.
سرهنگ نظري، رئيس كلانتري‌۲۰۵ صحن مطهر گفت: تحقيقات از متهمان ادامه دارد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار