کد خبر: 901779
تاریخ انتشار: ۲۶ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۴
در راستای سرمایه گذاری عمرانی و خدماتی :
شهرداری اراک در صحن علنی شورای اسلامی کلانشهر اراک در راستای سرمایه گذاری عمرانی و خدماتی با شرکت ساینو استیل (sino steel) چین تفاهم نامه همکاری امضا کرد.

شهرداری اراک در صحن علنی شورای اسلامی کلانشهر اراک در راستای سرمایه گذاری عمرانی و خدماتی با شرکت ساینو استیل (sino steel) چین تفاهم نامه همکاری امضا کرد.

نماینده شرکت ساینو استیل چین در نشست صحن علنی شورای اسلامی کلانشهر اراک گفت: این شرکت مربوط به دولت مرکزی چین است و تاکنون در ایران طرح های مختلفی را در زمینه های مهندسی، خرید کالا، راه، ساخت و ساز، پتروشیمی و بیمارستان با حجم سرمایه گذاری 2 و نیم میلیارد دلار اجرا کرده است.
لی چی نماینده شرکت ساینو استیل چین افزود: شرکت ساینو استیل در بیش از 40 کشور دنیا 150 طرح عمرانی و خدماتی را اجرایی کرده و ارتباط قوی با دولت چین در راستای اجرای فاینانس دارد.
وی با بیان اینکه این شرکت آمادگی سرمایه گذاری در کلانشهر صنعتی اراک را دارد ابراز امیدواری کرد: در سایه این سرمایه گذاری موفقیت ها و نتایج خوبی برای هر 2 کشور رقم بخورد. 
شهردار اراک نیز در این نشست گفت: زمینه های متعددی برای سرمایه گذاری در این کلانشهر وجود دارد که پس از شناسایی به صورت برنامه ای برای سرمایه گذاران قابل ارائه است.
داود تاجران افزود: در یک ماه گذشته مذاکراتی با شرکت ساینو استیل که یکی از 9 شرکت دولتی کشور چین است برای سرمایه گذاری در کلانشهر اراک صورت گرفته است.
وی بیان کرد: حمایت دولت و وزارت اقتصاد و دارایی و معاونت سرمایه گذاری این وزارتخانه در تسریع سرمایه گذاری این شرکت در کلانشهر اراک نقش موثری دارد و مقرر شدهنشستی در این خصوص در تهران برگزار شود.
شهردار اراک ادامه داد: اولویت سرمایه گذاری این شرکت در اراک اجرای طرح 55 متری، حمل و نقل ریلی شهری و ایجاد اماکن تفریحی و ورزشی است.
یکی از اعضای شورای اسلامی کلانشهر اراک هم در این نشست گفت: ایران یکی از کشورهای امن برای سرمایه گذاران خارجی است و کلانشهر اراک نیز پتانسیل های بالایی برای سرمایه گذاری های مختلف دارد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر