کد خبر: 901728
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار: ۲۵ فروردين ۱۳۹۷ - ۰۹:۴۲
تلویزیون سوریه از مقابله پدافند هوایی سوریه با موشک‌های شلیک شده در استان حمص خبر داد و هدف قرار گرفته شدن فرودگاه دمشق را تکذیب کرد.
 
فارس: تلویزیون سوریه دقایقی پس از آغاز حمله سه‌جانبه آمریکا، انگلیس و فرانسه به نقاطی نظامی در سوریه، از مقابله پدافند هوایی با این تهاجم خبر داد.

تلویزیون سوریه ضمن اعلام اینکه وضعیت در استان‌های حسکه (شمال شرق)، لاذقیه (شمال غرب)، طرطوس (غرب) و حلب (شمال) آرام و طبیعی است از مقابله با موشک‌های آمریکا، فرانسه و انگلیس در استان حمص خبر داد.

تلویزیون الاخباریه ضمن اعلام اینکه با چندین موشک کروز و تام‌هاوک در آسمان دمشق مقابله شده است، هدف گرفته شدن فرودگاه بین‌المللی دمشق و همچنین هدف قرار گرفته شدن مرکز پژوهش‌های علمی در مصیاف (در حماة) را تکذیب کرد.

بنا بر این گزارش، پدافند هوایی سوریه با حملات به نقاطی در استان حمص نیز مقابله کرده و تلویزیون این کشور اعلام کرد که تا این لحظه (تنظیم خبر) با تجاوز سه‌گانه آمریکایی، فرانسوی، انگلیسی مقابله شده و هیچ خسارتی در استان حمص ایجاد نشده است.

به گفته این شبکه سوری، تا این لحظه (تنظیم خبر) ۱۳ موشک مهاجم در منطقه الکسوه ساقط شده است و از جمله نقاطی که هدف گرفته شده، مرکز پژوهش‌های «برزه» است.

تلویزیون رسمی سوریه همچنین اعلام کرد که این «تجاوز سه گانه [آمریکا، انگلیس و فرانسه]نقض آشکار قانون بین‌الملل و نشان‌دهنده بی‌اعتنایی کشور‌های متجاوز به قانون بین‌الملل است. سوریه با همان عزمی که با تروریسم مقابله کرد با این تجاوز سه‌جانبه نیز مقابله خواهد کرد. آمریکا و محور حامی تروریسم که مدعی حمایت قوانین بین‌الملل هستند، بار دیگر این قوانین را زیر پا گذاشتند.

به گفته این رسانه سوری با بیان اینکه «سرنوشت تجاوز سه گانه شکست است و نمی‌تواند مزدوران تروریست خود در سوریه را نجات بدهد»، اعلام کرد که رسانه‌های حامی تروریسم تلاش می‌کنند تجاوز سه‌جانبه را عملی قهرمانانه معرفی کنند، اما هدف اصلی آنان ضربه‌زدن به استقامت سوری‌هاست.

ساعتی پیش، بامداد امروز شنبه (۲۵ فروردین) دونالد ترامپ خبر از آغاز حملات مشترک آمریکا، انگلیس و فرانسه به نقاطی نظامی در سوریه داد و اعلام کرد که او از این دو کشور تشکر می‌کند.
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۳
احمد پالشی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۳۳ - ۱۳۹۷/۰۱/۲۵
0
0
این نشانه شکست و نوعی خفت و خاری این کشور ها را نشان می دهد که در مقابل یک ملت با اراده و در جهان خودشان را رسوا و ذلیل کردند انشا الله شرشان به خودشان برگردد
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۲۵ - ۱۳۹۷/۰۱/۲۵
0
0
از 110 موشک شلیک شده، 13 تا چیزی نیست.

جای تأسف است که سوریه توانایی شلیک کردن به ناوهای آمریکا را ندارد.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of
۱۰:۲۱ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۷
برادرعزیزم ،اگر دقت کنید بیان کرده تا این لحظه ،13موشک یعنی من اخبار را گوش دادم گفت از15موشک شلیک شده تا این لحظه 13تای آن را ارتش سوریه منهدم کرده است .ولی تا لحظه آخر که 110موشک بود ارتش سوریه 100موشک آنها را منهدم کرد وباقیمانده موشکها هم به جایی اصابت کردکه کسی آنجا نبود .وتمام مهمات وانبارو وسائل رزمی از آنجا تخلیه شده بود یعنی مقاومت سوریه دراین مبارزه توانست به آسانی نمره 20بگیردوآنکه منکوب وذلیل وخوار ورسواشده بود دول غربی یعنی آمریکا وانگلیس وفرانسه بودند.واین درواقع نمایشی دیگراز قدرت الهی بود که می تواند که ملتی ضعیف را برملت قوی پیروز گرداند مثل ارتش حزب الله لبنان درجنگ نابرابر ارتش رژیم صهیونیستی درجنگ 33روزه، پیروزی حزب الله حماس درفلسطین برعلیه رژیم صهیونیستی درجنگ 23روزه، پیروزی مدافعان حرم درعراق وشام علیه نیروهای تکفیری صهیونستی داعش و.....بنابراین نباید قدرت خودمان را دست کم بگیریم وبه توانایی دفاعی خود نیز نباید شک کنیم آنچه که باید به خود شک کنیم فقدان ایمان دردل برخی از مسئولین است که به توانمندی داخلی هیچگونه اعتمادی نمی کنند وفقدان هوشیاری برخی از مردم که متاسفانه آنها را درسکان داری مملکت انتخاب می کنند.رئیس جمهور،وزرا،نمایندگان مجلس باید دردرچه اول شجاع ونترس باشند وترسوبودن نشانه تدبیروخردمندی نیست.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار