کد خبر: 901711
تاریخ انتشار: ۲۵ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۲
فرمانده سپاه عاشورا:
فرمانده سپاه عاشورا با بیان اینکه آرمان نیل تا فرات صهیونیست‌ها در گلو خفه شده است، گفت: رژیم صهیونیستی منتظر پاسخ قاطع ایران باشد.

سردار عابدین خرم  در مراسم تشییع و تدفین پیکر مطهر پاسدار شهید مدافع حرم اکبر زوارجنتی با اهدای درود به روح پرفتوح امام راحل و خانواده‌های معظم شهدا و رهبر معظم انقلاب اظهار کرد: خانواده‌های شهدا با استواری خود اجازه لحظه‌ای خشنودی به دشمنان انقلاب را نمی‌دهند.

وی با بیان اینکه اکبر جنتی همانند نامش جنت مکان خواهد بود، گفت: این شهید دلاور از خطه آذربایجان در حمص سوریه به شهادت نائل شد و افتخاری برای اسلام است.

فرمانده سپاه عاشورا خاطرنشان کرد: شهدای مدافع حرم گویی با ما صحبت کرده و پیام می‌دهند که ما در صف تدین ایستاده‌ایم.

وی با اشاره به سه امتیاز شهدا از نظر رهبر معظم انقلاب، گفت: اولین ویژگی این شهدا مدافع حرم دفاع از آل‌الله بود چراکه اگر آنها نبودند حرمین شریفه از بین می‌رفت.

خرم ادامه داد: دومین ویژگی شهدای مدافع حرم این بود که آنها زمانی‌که تفکر تکفیری در حال گسترش بود به میدان رفتند و باعث شدند جبهه مقاومت سنگر به سنگر این تفکر تکفیری و داعشی را عقب نشاندند و داعش داعشیان و تفکر تکفیری را در سرزمین امت اسلامی به برکت خون شهدای مدافع  حرم نابود می‌کنند.

وی بیان کرد: سومین امتیاز مدافعان حرم  شهادت در غربت است چراکه آنها غریبانه به شهادت رسیدند و با این تفکر در مقابل اسرائیل غاصب حکومت جعلی کودک‌کش شهید شدند.

فرمانده سپاه عاشورا طی هشداری به صهیونیست‌ها خاطرنشان کرد: دشمن اسرائیلی متوجه باشد که خون پاک شهید جنتی به موقع، با استحکام و دقیق پاسخ داده خواهد شد. 

فرمانده سپاه عاشورا تصریح کرد: همانطور که آرمان بلند  اسرائیل در خصوص فتح نیل تا فرات در گلویشان خفه شده و آرمان صهیونیستی می‌خواستند جهان اسلام را ببلعند الان گلویشان به شدت در حال خفه شدن بوده چراکه در جبهه فلسطین و شام اسرائیل محاصره شده‌اند که این به برکت خون شهدای مدافع حرم است.

وی افزود: شهدا گویی  آیات الهی و احادیث هستند به طوریکه در حال حاضر پیام شهدایی مانند بیضایی و سایر شهدا در کل جهان طنین‌انداز شده است‌.

خرم با تاکید به اینکه امرور مدافعان حرم فقط جوانان ایرانی نیستند بلکه جوانان یمنی، فلسطین و از اقشار مختلف وارد میدان شده‌اند، گفت: میدان معرکه شام عجیب است زیرا میدانی است که امروز تمام ملت و مردم آماده و گوش فرمان هستند و از فرامین رهبر معظم انقلاب اطاعت می‌کنند.

وی با اشاره به وصیت شهید حامد جوانی مبنی  بر اینکه ای حسین(ع) نمی‌گذاریم خواهر شما دوباره به اسارت گرفته شود و امروز می‌بینیم این مدافعان حرم چه عباس‌گونه به شهادت رسیدند، گفت: شهید جوانی گفته بود، آرزویم همچون عباس در راه خواهر به شهادت برسم که آنگونه نیز شد.

فرمانده سپاه عاشورا وصیت‌نامه صادق عدالت‌اکبری را مورد اشاره قرار داد و بیان داشت: صادق در وصیت خود می‌گوید شرمنده‌ام که فقط یک جان دارم کاش صد جان داشتم و همه را فدا می‌کردم.

وی در ادامه به فرازی از وصیت حاج عباس عبدالهی اشاره کرد و یادآور شد: این شهید گفته که جسم را به خاک و روح را به خدا و راه را به آیندگان می‌سپارم.

وی با استناد به فرمایش رهبری مبنی بر اینکه شهادت یک مرگ تاجرانه است و خدا این جان را داده و هر کسی به نحوی آن را خواهد داد ولی چه عجیب است هر کسی این را برای سربلندی پرچم اسلام بدهد، افزود: شهید عبدالصمد امام‌پناه در وصیت خود گفته که ما دو قبله کعبه برای عبادت و یک قبله قدس برای شهادت داریم. اگر به وصیت شهدا تأمل کنیم، می‌بینیم که وصیت‌نامه هر شهید یک کتاب است. 

خرم با اشاره به صحبت‌های پدر شهید اکبر زوار بیان کرد: پدر این شهید می‌گفت که در راهپیمایی روز قدس زمانی که هنوز شهید ۶ ساله بود به خاطر عشقش برای حضور در راهپیمایی می‌دانستم اکبر روزی در برابر اسرائیل شهید خواهد شد.

وی گفت: علی(ع) صفاتی را برای مومنان برشمرده‌اند که همه این صفات در بین خانواده شهدا وجود دارد که مانند همان یاران امیرالمومنین هستند.

فرمانده سپاه عاشورا یادآور شد: اکبر جان راهت پر رهرو ادامه خواهد داشت و به فضل‌الهی وعده رهبری محقق خواهد شد، چراکه جهاد آغاز شده و هر روز این راه نیرو و طرفدار جذب می‌کند.

وی اذعان داشت: اسلام دین برتر و جهان شمول است و وعده الهی تخلف‌ناپذیر است و شهدا جان خود را فدا کرده‌اند و رهروان متعهد منتظر هستند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر