کد خبر: 901708
تاریخ انتشار: ۲۵ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۳
بهبودی در جلسه کمیته برنامه‌ریزی و ستاد اقتصاد مقاومتی ملکان:
رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی آذربایجان‌شرقی گفت: در شهرستان ملکان اقدامات مطلوبی در جهت راه‌اندازی مشاغل خرد روستایی و دریافت تسهیلات رونق تولید صورت گرفته و این شهرستان شاخص‌های مطلوبی برای توسعه دارد.

داوود بهبودی در جلسه مشترک کمیته برنامه‌ریزی و ستاد اقتصاد مقاومتی شهرستان ملکان اظهار کرد: همه ما چه به عنوان کارگزاران نظام مقدس جمهوری اسلامی و چه به عنوان بخش خصوصی در عرصه‌های اقتصادی، سیاسی و اجتماعی تلاش می‌کنیم جامعه را به سوی توسعه پیش ببریم و برای مردم ایجاد رفاه و رضایت کنیم.

وی با بیان اینکه بخشی از این رفاه و رضایت مربوط به اشتغال و درآمد و بخش دیگر در امنیت و آسایش اجتماعی است، افزود: دولت‌ها در دوره‌های مختلف زحمات زیادی را برای تحقق این رفاه و رضایت کشیده‌اند، اما هنوز به نقطه مطلوب نرسیده‌ایم که این نشان می‌دهد انتظارات و مطالبات مردم ما زیاد است.

بهبودی خاطرنشان کرد: شهرستان ملکان شاخص‌های مطلوبی برای توسعه دارد، به طوریکه 90 درصد محصولات کشاورزی شهرستان صادر می‌شود، در کنار آن صنایع موفقی نیز در شهرستان فعالیت می‌کنند که همه این‌ها تحقق درون‌گرایی و برون‌زایی اقتصاد را توأمان در شهرستان نشان می‌دهد.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی آذربایجان‌شرقی ایجاد اشتغال یک‌هزار نفری در شهرستان ملکان را کاری ارزشمند خواند و بر لزوم ایجاد گفتمان واحد و هماهنگ‌سازی مردم و نظام اجرایی برای حل چالش‌های موجود تاکید کرد.

در این جلسه مدیران دستگاه‌های ذی‌ربط به ارائه گزارش عملکرد تحقق برنامه‌های اقتصاد مقاومتی و بیان چالش‌ها و دغدغه‌های موجود پرداختند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر