کد خبر: 901675
تاریخ انتشار: ۲۲ فروردين ۱۳۹۷ - ۲۰:۴۸
نماینده همدان:
نماينده مردم همدان در مجلس از هيئت رئيسه مجلس درخواست كرد جلسه‌اي غيرعلني برگزار شود تا اسامي برخي از مفسدان اقتصادي را اعلام كند.

به گزارش تسنيم، امير خجسته، نماينده مردم همدان در مجلس شوراي اسلامي در جلسه علني ديروز قوه مقننه طي تذكري گفت: در چند ماه گذشته جمعي از نمايندگان سؤالي درباره ارز و عملكرد بانك‌ها تهيه و به هيئت رئيسه پارلمان تقديم كردند و در آنجا نيز بحث‌هايي در اين باره انجام شد اما همچنان پس از گذشت شش ماه اين سؤال در دستور كار قوه مقننه قرار نگرفته است.
وي با بيان اينكه به دليل اينكه بحث ارز مهم است ما از قبل اين موضوع را پيش‌بيني كرده بوديم ادامه داد: اگر ديروز حركاتي را از نمايندگان ديديم به خاطر اين بود كه آنها عصبانيت مردم از وضعيت پيش آمده را ابراز كردند و بي‌كفايتي مسئولان اقتصادي و بانك مركزي را گوشزد كردند. نماينده مردم همدان در مجلس با بيان اينكه مردم زير فشار اقتصادي قرار گرفته‌اند، گفت: در يك روز ارز 500 تومان بالا رفت و قيمت اجناس 40 تا 45 درصد افزايش يافت. اين نكات را پيش از اين ما پيش‌بيني كرده بوديم. خجسته تصريح كرد: اخيراً بنده خدمت رئيس مجلس شوراي اسلامي رسيدم و به وي گفتم كه دو ساعت از وقت مجلس را به صورت غيرعلني در اختيار ما قرار دهيد تا بحث‌هايي درباره فساد و اتفاقات ارزي، بانك‌ها و چه اتفاقي در گمرك مي‌افتد- كه فاجعه‌بار است- به صورت محرمانه به نمايندگان اعلام كنيم. وي ادامه داد: بايد كاري كنيم كه سران فساد امنيت نداشته باشند. البته اين موضوعات اقتضا نمي‌كند كه به صورت علني اينها را اعلام كنيم. نماينده مردم همدان در مجلس تصريح كرد: از گمرك، از زمين، هوا و دريا قاچاق وارد مي‌شود و ما سران واردكنندگان قاچاق را شناخته‌ايم و بايد آنها را اعلام كنيم و البته بنده به سران سه قوه موضوعاتي درباره فساد و قاچاق كتباً و حضوراً اعلام كردم.

 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار