کد خبر: 901601
تاریخ انتشار: ۲۲ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۵:۲۸
در سطح استان زنجان ۹۱ هزار و ۲۶۵ واحد مسکونی روستایی وجود دارد که ۴۶ هزار و ۳۷۰ واحد مسکونی روستایی در سطح این استان مقاوم‌سازی شده است.

سجاد صنعتی منفرد مدیر کل بنیاد مسکن استان زنجان با اعلام اين خبر از افتتاح و کلنگ زنی پروژه های عمرانی بنیاد مسکن استان زنجان، بااعتباری بیش از ۲۹۰ میلیارد ریال خبر داد و گفت: این پروژه‌های عمرانی در سه حوزه عمران روستایی، بهسازی و مسکن روستایی و مسکن شهری به بهره‌برداری خواهد رسید.

وی اظهار کرد: عملیات آسفالت معابر ۹۰ روستا و بهره‌برداری از پروژه‌های آسفالت‌ریزی معابر ۵۰ روستا در سطح استان که برای اجرای این پروژه‌ها، اعتباری بیش از ۱۷۰ میلیارد ریال اختصاص‌یافته است.

مدیرکل بنیاد مسکن استان زنجان گفت: پروژه مسکونی ۱۰۴ واحدی بصیرت شهرستان ابهر بااعتبار ۵۰ میلیارد و ۹۲۸ میلیون ریال با حضور مسئولین کشوری و استانی افتتاح می‌شود و  همچنین پروژه مسکونی ۱۶ واحدی گلسار شهرستان ابهر، ۳۰ واحدی شهرستان سلطانیه و پروژه تجاری و اداری شهرستان خدابنده بااعتباری بالغ‌بر ۴۰ میلیارد و ۴۱۴ میلیون ریال در این ایام، کلنگ زنی می‌شود.

صنعتی منفرد تصریح کرد: در راستای مقاوم‌سازی و نوسازی مسکن روستایی و شهری در سطح استان  پروژه ۳۵۰۴ واحد مقاوم‌سازی شده روستایی در شهرستان ایجرود، ۱۵۰۰ واحد مقاوم‌سازی شده روستایی در شهرستان خرمدره و ۴۱۷۰  واحد مقاوم‌سازی شده روستایی در شهرستان ابهر و ... از سوی بنیاد مسکن استان افتتاح می‌شود.

وی افزود: در سطح استان زنجان ۹۱ هزار و ۲۶۵ واحد مسکونی روستایی وجود دارد و  تا به امروز بیش از ۴۶ هزار و ۳۷۰ واحد مسکونی روستایی در سطح استان زنجان مقاوم‌سازی شده و از تسهیلات ویژه نوسازی و بهسازی مسکن استفاده کرده‌اند، به‌طوری که می‌توان گفت تاکنون ۵۱ درصد واحدهای مسکونی روستایی زنجان مقاوم‌سازی شده، که این میزان بالاتر از میانگین کشوری است.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار