کد خبر: 901551
تاریخ انتشار: ۲۲ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۷
مدیر کل استاندارد اردبیل:
مدیر کل استاندارد اردبیل گفت:امسال در تعطیلات نوروزی 1200 مراکز عرضه و فروش کالاهای اساسی و پرمصرف در استان اردبیل بازرسی شد.

به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اردبیل، هاشم علایی با اشاره به اجرای طرح ویژه نظارت نوروزی از 15 اسفند 96 تا 15 فروردین سالجاری گفت: با توجه به افزایش مصرف کالاها در جامعه، بازرسی از مراکز عرضه وفروش  فعالیت خود را تشدید کردند و بیش از 1200 مرکز عرضه کالاهای اساسی و پرمصرف نوروزی را مورد بازرسی قرار دادند.

 وی افزود: یکی از اهداف طرح نظارت ویژه نوروز، حضور و نظارت بیشتر بر مراکز تمرکز، توزیع و فروش کالا و نمایشگاه‌های عرضه مستقیم به منظور حفظ و صیانت ازحقوق مصرف کنندگان و تولیدکنندگان کالاها می باشد.

 علایی بیان کرد: در ایام نوروز برنامه ریزی برای حضور شرکت‌های بازرسی برای آزمون ادواری  نازل‌های سوخت در پمپ بنزین‌ها، انجام شد .

وی بررسی کمیت کالاهای ارائه شده از نظر وزن، حجم و ابعاد مطابق استانداردها را از دیگر برنامه‌های طرح نظارت نوروزی دانست و تاکید کرد: برنامه‌ریزی لازم برای حضور شرکت‌های بازرسی اوزان و مقیاس‌ها برای بازرسی و کنترل ترازوها و وزنه‌ها در میادین میوه و تره بار و سایر مراکز عرضه عمده و جزیی کالاهای پرمصرف نوروزی صورت گرفته‌ است.

مدیرکل استاندارد استان اردبیل گفت: علاوه بر کمیت کالاهای عرضه شده، بررسی و نظارت بر مراکز تمرکز، توزیع و عرضه کالا از نظر کیفت کالا شامل، کالاهای مشمول استاندارد اجباری و تشویقی نیز در دستور کار این اداره‌کل در ایام نوروز بود.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر