کد خبر: 901492
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار: ۲۲ فروردين ۱۳۹۷ - ۰۸:۵۰
روحانی در جلسه شورای عالی انقلاب فرهنگی:
رئیس‌جمهور گفت: اساسی‌ترین مسأله در حمایت از کالای ایرانی، جنبه فرهنگی آن است و دستگاه‌های تبلیغاتی، بویژه صدا و سیما باید با فرهنگ‌سازی و روش‌های اقناعی چنان عمل کنند که عموم مردم حمایت از کالای ایرانی را وظیفه ملی خود بدانند.

به گزارش جوان آنلاین به نقل از پایگاه اطلاع رسانی ریاست‌جمهوری، رئیس‌ جمهور با تبریک سال نو و اعیاد رجبیه، بعثت پیامبر اسلام(ص) را بزرگترین حادثه تأثیرگذار در تاریخ و مهم‌ترین نعمت الهی برای بشریت دانست.

حسن روحانی عصر سه‌شنبه و در جلسه شورای عالی انقلاب فرهنگی، افزود: پیامبر اسلام(ص) با وحی الهی و سیره اخلاقی و رفتاری خود و ائمه هدی علیهم السلام، مسیر هدایت انسان‌ها و تمدن نوینی را به ارمغان آورد که همچنان الهام‌بخش و منشأ بسیاری از علوم و پیشرفت‌ها در جامعه جهانی است.

رئیس شورای عالی انقلاب فرهنگی، انقلاب اسلامی را فرصتی بزرگ برای تبیین الگوی حکومت نبوی(ص) و علوی(ع) دانست و بر لزوم انتقال صحیح آموزه‌های اسلام به عنوان دین رحمت و مودّت انسان‌ها به نسل‌های جدید، بویژه در جوامع اسلامی تأکید کرد.

روحانی با اشاره به نام‌گذاری سال از سوی رهبر معظم انقلاب، افزود: اساسی ترین مسأله در حمایت از کالای ایرانی، جنبه فرهنگی آن است و دستگاه‌های تبلیغاتی، بویژه صدا و سیما باید با فرهنگ‌سازی و روش‌های اقناعی چنان عمل کنند که عموم مردم حمایت از کالای ایرانی را وظیفه ملی و زمینه‌ساز رونق تولید و اشتغال فرزندان خود بدانند.

رئیس جمهور بر ضرورت توجه شورای عالی انقلاب فرهنگی و در صورت نیاز تدوین مصوبات لازم در عرصه فرهنگ عمومی برای حمایت از کالای ایرانی تأکید کرد.

در این جلسه ابعاد مختلف فرهنگی، اقتصادی و اجتماعی موضوع حمایت از کالای ایرانی به عنوان شعار سال مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۳
قاسم
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۳۵ - ۱۳۹۷/۰۱/۲۲
0
0
اقای روحانی وقتی دولت شما بعد از 6 سال هنوز زیر ساخت های تولید درست و با کیفیت کالا ها را بوجود نیاورده و هنوز در مقابل فروش نفت به جین و هند کالا های بنجل وارد میکنید و کارگاه های کوجک و کارخانه جات را به تعطیلی کشاندید انوقت حرف از فرهنگ سازی میکنید؟ فرهنگ سازی خود بخود بعد از تولید استاندارد کالا شکل میگیرد. رهبر معظم جندین سال است تاکید به اقتصاد مقاومتی دارد ولی کجا بود گوش شنوا؟ ایکی از ارکان اقتصاد مقاومتی همین تولید کالا های ایرانی بود که شما زمان را بطور کل از دست دادید . الان هم هیج برنامه ای ندارید و فقط شعار میدهید. اقای روحانی با بیشتر این افرادی را که شما به عنوان وزیر دور خودت جمع کردید موفق نخواهید شد. وزیران کارا و با سواد تجربی و علمی نیاز است ...
اقای روحانی هنوزم دیر نیست و باید تعداد زیادی از وزیران بی فایده را اخراج و افراد صلاحیت دار بیاوری و منتظر رای اعتماد از مجلس نباشید.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۳۵ - ۱۳۹۷/۰۱/۲۲
0
0
خخخخخخ
ناشناس
|
United Kingdom
|
۱۳:۱۹ - ۱۳۹۷/۰۱/۲۲
0
0
فرهنگ سازی برای دولتمردان اولویت دارد...مشاوری میگوید ایرانی فقط در پخت قرمه سبزی تخصص دارد...مشاور دیگر در مرکز استراتژی ایجاد فرهنگ را مساوی با عملیات روانی در سطح جامعه می داند...وزیر دیگر میگوید تک تک سلول های من لیبرال است...ان یکی دیگر میگوید من فقط مسئول فروش نفت هستم و اوردن پول حاصل از فروش نفت به من ربطی ندارد و بالاخره رئیس همین دولت که تاکنون ده ها توهین ابدار نثار مردم کرده... پس بهتر است فرهنگ را از خود دولتیان شروع شود
الناس علی دین ملوکهم
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار