کد خبر: 901486
تاریخ انتشار: ۲۲ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۵
رئیس حوزه هنری کشور:
رئیس حوزه هنری کشور با بیان اینکه انقلاب بین هنر و دین آشتی برقرار کرد، گفت: این آشتی باعث شد مردم به طرف هنر و دین انقلابی و ارزشی روی بیاورند.

محسن مومنی‌شریف در دیدار با امام جمعه تبریز اظهار کرد: قبل از انقلاب فاصله زیادی بین هنر و دین وجود داشت و حتی سینما و موسیقی در آن دوران در مقابل دین بودند.

وی افزود: یکی از دستاوردهای انقلاب آشتی دادن هنر و دین بود و مردم با هنر آشتی کردند به طوریکه هنر به خدمت دین آمد و همه از آن استقبال کردند. 

رئیس حوزه هنری کشور با اشاره به وجود انسان‌هایی والا مانند شهید آوینی در عرصه هنر، گفت: شهید آوینی با ورود به عرصه هنر آغاز به ترویج ارزش‌های دینی کرده و تحول بزرگی انجام داد. 

وی خاطرنشان کرد: جبهه‌ها فرصت زیادی برای دیده شدن بود که البته شهدایی مانند باکری‌ها، صیاد شیرازی‌ها از جمله افرادی بودند که انقلاب آن‌ها را معرفی کرد. 

مومنی با تاکید به اینکه یکی از وظایف اصلی حوزه هنری معرفی افرادی است که انقلاب آن‌ها را معرفی کرده است، گفت: حوزه هنری در راستای معرفی چهره‌های معرف شده از طرف انقلاب در همه ابعاد ورود کرده و تلاش خود را در این خصوص بیشتر نیز خواهد کرد. 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر