کد خبر: 901424
تاریخ انتشار: ۲۱ فروردين ۱۳۹۷ - ۲۲:۰۰

40 نفر از اعضاي خانواده جان باختگان سانحه هوايي تهران‌– ياسوج از مقامات قضايي درخواست كردند پرونده حادثه براي رسيدگي از اصفهان به تهران منتقل شود.
به گزارش خبرنگار ما، از آنجايي كه اين حادثه در محدوده استان اصفهان رخ داده، رسيدگي به پرونده در يكي از دادسراي استان اصفهان در حال رسيدگي بود كه 40‌نفر از اعضاي خانواده جانباختگان سانحه هوايي تهران‌– ‌ياسوج با نامه‌نگاري به مقامات قضايي كشور درخواست كردند به خاطر مشكلات رفت و آمد به شهرستان اصفهان پرونده براي رسيدگي به يكي از دادسراهاي پايتخت منتقل شود.
هواپيماي «‌اي‌تي‌آر‌» شركت آسمان ساعت 8 بامداد روز بيست و نهم بهمن‌ سال قبل با 66 مسافر و خدمه به مقصد ياسوج از فرودگاه مهرآباد تهران پرواز كرد و ساعت 8:50‌ با قله دنا در نزديكي ياسوج برخورد و سقوط كرد.
پس از اين حادثه نيروهاي امدادي و نظامي تلاش زيادي براي انتقال اجساد از محل حادثه به پايين قله انجام دادند، اما شرايط بد‌جوي و برف و بوران هر روز آنها را با مشكل روبه‌رو مي‌كرد به طوريكه روز دوشنبه‌20 فروردين‌ماه، رئيس سازمان امداد و نجات جمعيت هلال‌احمر در مورد آخرين وضعيت عمليات جست‌وجوي پيكرهاي مسافران هواپيماي سقوط كرده تهران‌– ياسوج گفت: تا‌كنون بيش از 75‌درصد پيكرها تحويل داده شده است و تلاش مي‌كنيم كه باقي آنها نيز زودتر منتقل شود. وي همچنين ادامه داد: عمليات از امروز صبح دوباره آغاز شده است و با اينكه هوا گرم شده در دهليزها حدود 20‌متر برف نشسته است كه كار امدادگران را بسيار مشكل مي‌كند و آنها ايثارگرانه در حال فعاليت هستند و بر اساس تقسيم‌بندي كه صورت گرفته است تا هفته اول ارديبهشت از هر استان 20‌نيروي تخصصي به محل اعزام مي‌شود.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار