کد خبر: 901312
تاریخ انتشار: ۲۱ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۰
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان سمنان
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان سمنان از تهیه سه هزار و 278 فقره طرح در شرکت توزیع برق استان سمنان برای سال 97 خبر داد و گفت: با سرلوحه قراردادن شعار سال و حمایت از کالای ایرانی، اهداف و برنامه های عملیاتی شرکت توزیع برق استان سمنان تبیین شد.

سیدمحمد موسوی زاده با بیان این که امسال به لحاظ مدیریت مصرف برق ، یک سال ویژه است و صرفه جوئی منطقی یک موضوع جدی محسوب می شود افزود : انتقال مسئولیت فردی به دیگران و استفاده از فرصت های صرفه جوئی ، از عوامل موثر در مدیریت بهینه مصرف به شمار می رود .

وی اظهار داشت : کاهش پیک بار بخش روشنائی معابر ، رفع اتصالات سست، تقلیل تلفات به میزان دو هزار و 64 کیلووات و اجرای 19 رزمایش خدمت متعالی برای اصلاح و بهسازی شبکه ها ، از اقدامات حوزه بهره برداری و دیسپاچینگ است که می باید در سال جاری نیز استمرار داشته باشد .

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان سمنان با عنوان این که عملیات کنترل و نظارت بر چهار هزار و 588 فقره ردیف کنترل پروژه با مبلغ 375 میلیارد و 425 میلیون ریال جزء فعالیت های شاخص معاونت برنامه ریزی شرکت است یادآور شد: تهیه سه هزار و 278 فقره طرح شامل 202 کیلومتر شبکه توزیع برق و افزایش ظرفیت 28 هزار و 915 کیلوولت آمپر پست های هوائی و زمینی ، از دیگر اقدامات برجسته است .

موسوی زاده خاطر نشان کرد : صدور هفت هزار و 600 فقره اسناد حسابداری ، کنترل، رسیدگی ، تائید و ارائه به حسابرسان و ممیزان امور مالیاتی و مالیات بر ارزش افزوده و برگزاری 40 مورد مناقصه و پنج مزایده ، از جمله برنامه هائی است که در حوزه مالی و پشتیبانی به اجرا درآمده است .

وی با ابراز این که در بخش منابع انسانی و سلامت کارکنان اقدامات ارزنده ای صورت گرفته بیان داشت :در طی سال قبل، بالغ بر 30 هزار نفر ساعت دوره های آموزشی ویژه همکاران برگزار شده است .

موسوی زاده به تهیه ، صدور و چاپ دو میلیون و 34 هزار صورت حساب عادی و دیماندی ویژه مشترکان برق استان اشاره کرد و گفت : تست و بازرسی 114 هزار و 150 مورد لوازم اندازه گیری مشترکین نیز عملیاتی گردیده است .

مدیرعامل شرکت توزیع برق استان سمنان در آئین شروع سال کاری جدید گفت: اهتمام و مشارکت جدی در تحقق شعار سال در حوزه ماموریت و مسئولیت این شرکت، در سرلوحه ی برنامه ها قرارداشته و طرح ریزی و اجرایی می شود .

موسوی زاده تصریح کرد : اقدام برنامه ای و هدف دار و بهبود و ارتقای شاخص های عملکردی در زمینه وصول مطالبات ، کاهش تلفات انرژی الکتریکی ، مدیریت بهینه مصرف ، ارزیابی فنی و اقتصادی طرح ها، بهبود نرخ زمان خاموشی و انرژی تامین نشده ، توجه به منابع انسانی در حوزه های انگیزش ، آموزش و ایمنی و کاهش قیمت تمام شده ، از جمله اهداف و برنامه های سال جاری به شمار می روند .

وی اضافه کرد : بهره گیری از تجهیزات و یراق آلات ساخت داخل در شبکه ها و تاسیسات توزیع برق و استفاده از لوازم و کالاهای ایرانی برای مصارف اداری ، استمرار طرح تکریم مردم باسعه صدر و خوش روئی و منطبق با قوانین ، توسعه مشارکت همکاران در نظارم پیشنهادها ، مشارکت علمی و پژوهشی در مجامع ملی و بین المللی ، آموزش حین کار ، فعالیت های مدیریت مصرف ، نظارت مستمر بر حسن عملکرد واحدها ، شناسائی و رفع کانون های خطر آفرین در شبکه، استمرار رزمایش های خدمت متعالی، سرعت در ارئه خدمات و افزایش کیفیت و توسعه ارائه خدمات غیرحضوری از جمله پذیرش انشعاب و تکمیل میز خدمت ، از دیگر شاخص هایی هستند که تحقق آنها مورد انتظار است .

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان سمنان با تاکید بر این که در زمینه حفظ و ارتقای سلامت اداری در مجموعه شرکت ، اقدامات ارزشمندی انجام شده افزود: با پیگیری و هماهنگی با مراجع انتظامی جهت مقابله با سارقان شبکه ، 33 نفر از سارقین سیم و کابل و تجهیزات برقی در استان دستگیر شده اند

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار