کد خبر: 901119
تاریخ انتشار: ۲۰ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۵
به‌منظور افزایش درامد زایی کشور و کنار زدن اتکا به بیگانگان، کالای ایرانی با اولویت مصرف کالای شاهرودی باید به‌عنوان یک فرهنگ در جامعه نهادینه شود.

سید محمدرضا هاشمی معاون استاندار و فرماندار شاهرود در نخستین جلسه شورای اداری شاهرود بابیان مطلب فوق و با اشاره به اینکه معرفی کالای تولید شاهرود به اقتصاد شهرستان کمک می‌کند، گفت: به‌منظور حمایت از کالای داخل و به‌ویژه ساخت شهرستان نمایشگاهی نیمه اول اردیبهشت‌ماه در مرکز شهر با اولویت معرفی کالا‌های تولیدی منطقه برپا می‌شود.

وی بابیان اینکه امسال در تحقق شعار سال و حمایت از کالای ایرانی علاوه بر دولت، مردم نیز باید پیش‌قدم شوند، افزود: با توجه به اینکه نسخه شفابخش اقتصاد کشور در شرایط کنونی حمایت از کالای ایرانی است بنابراین باید مصرف کالا‌های تولید شهرستان نیز در دستگاه‌های اجرایی بیشتر شود.

فرماندار شاهرود با اشاره به اینکه استفاده از کالای تولید شهرستان به کاهش بیکاری و افزایش اشتغال منجر می‌شود، ابراز داشت: به‌منظور افزایش درامد زایی کشور و کنار زدن اتکا به بیگانگان، کالای ایرانی با اولویت مصرف کالای شاهرودی باید به‌عنوان یک فرهنگ در جامعه نهادینه شود.

هاشمی بابیان اینکه افزایش کیفیت و مناسب شدن قیمت باید مدنظر تولیدکنندگان در شهرستان باشد، تصریح کرد: استفاده از کالای ایرانی با محوریت حمایت از تولید در شاهرود نیازمند بخش‌نامه نیست و هر فردی باید به این دغدغه برسد که برای رسیدن به رونق اقتصادی مصرف کالای تولید شهرستان را در رأس امور خود قرار دهد.

وی مصرف تولید داخلی را واکسینه شدن کشور در برابر تکان‌های اقتصادی دانست و افزود: فروش حوله دستباف و لباس ورزشی شهر کلاته خیج، نمد ابرسج، صنایع‌دستی در رضاآباد می‌تواند ضمن دلگرم کردن جوامع بومی و محلی به رشد و شکوفایی اقتصاد در روستا‌ها کمک کند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار