کد خبر: 901012
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۱۹ فروردين ۱۳۹۷ - ۲۰:۳۰

روزنامه صهیونیستی هاآرتص نوشت: نباید شک کرد که در صورت بروز جنگ‌، عربستان سعودی از ایران شکست می‌خورد. شولمو آوینری در روزنانه هاآرتص اسرائیل به بررسی این موضوع پرداخته و نوشت: ‌«نباید شک و تردید داشت که در چنین جنگی، ایران، عربستان سعودی را شکست می‌دهد. عربستان سعودی به‌رغم داشتن تسلیحات پیشرفته امریکایی، از منظر نظامی ضعیف است و تقریبا دارای یک ارتش واقعی نیست.» در این یادداشت به شدت از ولیعهد عربستان انتقاد می‌شود و محمد بن سلمان را عامل تشدید شکاف بین اهل سنت و اهل تشیع از طریق تشدید دشمنی با ایران می‌داند و متذکر می‌شود: «هرچند که تحرکات بن‌سلمان از جانب برخی کشورهای سنی نظیر مصر و اردن و دولت دونالد ترامپ و همچنین دولت بنیامین نتانیاهو در اسرائیل [فلسطین اشغالی] مورد حمایت قرار گرفته اما اقدامات او همچنان موفقیت‌آمیز تلقی نشده و همچنان این سؤال وجود دارد که آیا رفتار ولیعهد سعودی می‌تواند به ثبات منطقه کمک کند؟»

غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
said
|
Switzerland
|
۱۸:۲۳ - ۱۳۹۷/۰۱/۲۰
0
0
سلام. عزیزان نباید به حرفهای این زباله های بشریت گوش کرد چه برسد به تکرار و بازتاب این اراجیف . هر چه ٫ بگویند یا تعریف کنند بادیست که از پشت خری بدر رود .
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۳۴ - ۱۳۹۷/۰۱/۳۰
0
0
رژیم صهیونیستی با عمل می خواهد بین دو کشور ایران وعربستان جنگی بوجود آید تادربین زیر ساخت های مسلملن ونیروهای رزمنده آنان ازبین رفته واز این بتواند منافع خود را تامین بنماید.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار