کد خبر: 900915
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۹ فروردين ۱۳۹۷ - ۰۹:۱۵
یک کارشناس مسائل سیاسی برخورد ابهام امیز از سوی نجفی در خصوص استعفا را مورد نقد قرار داد وگفت: این امر و ارائه چنین رفتاری اصلا مطلوب نیست و به اعتقاد من این به نوعی بازی با افکار عمومی است. اگر موضوع چیز دیگری غیر از بیماری است که البته قطعا هست، به صراحت بگویید.
 
فارس: ناصر ایمانی تحلیلگر سیاسی در خصوص استعفای نجفی از ریاست شهرداری تهران اظهار داشت: به نظرم ریشه این موضوع در خود آقای نجفی و شورای شهر تهران است، صرف نظر از بحث اصلاح طلبان و اصولگرایان موضوع را اگر بخواهیم جناحی نگاه نکنیم به هر حال شهردار تهران استعفا داده و خودشان هم ظاهرا عنوان کردند علت این استعفا بیماری است و همچنین رئیس شورای شهر تهران نیز همین دلیل را برای استعفای شهردار بیان کرده است.

وی با بیان اینکه گروهی از مطبوعات که طرفدار دولت محسوب می‌شوند شایعات دیگری را در خصوص استعفای نجفی مطرح می‌کنند افزود: شورای شهر تهران و آقای نجفی به صراحت باید به این دست شایعات پاسخ دهند چرا که این افراد اعتقاد و ادعای شفافیت دارند و عنوان می‌کنند که همه چیز باید شفاف باشد! بسیار خوب پس آقایان شفافیت را از خودشان شروع کنند و با صراحت اعلام کنند که علت اصلی استعفای آقای نجفی چیست.

این کارشناس تصریح کرد: انتظار می‌رود همانطور که آقای نجفی گزارش مفصلی از تخلفات شهردار سابق دادند به همین شفافیت هم دلیل استعفایشان را ثابت کنند. این قابل پذیرش نیست که علت را بیماری بیان کنند و از طریق رسانه هایشان طوری وانمود کنند که افکار عمومی در یک ابهام باقی بماند که مساله استعفا بحث بیماری نیست و مسائل دیگری در میان است.

این کارشناس مسائل سیاسی برخورد ابهام امیز از سوی نجفی را مورد نقد قرار داد و خاطرنشان کرد: این امر و ارائه چنین رفتاری از سوی نجفی اصلا مطلوب نیست و به اعتقاد من این به نوعی بازی با افکار عمومی است. اگر موضوع چیز دیگری غیر از بیماری است که البته قطعا هست، به صراحت بگوید که یا نگذاشتند ایشان کار کند یا به ایشان فشار آوردند یا هر مساله دیگری.

وی با اشاره به عملکرد ضعیف ۷ ماهه شهردار تهران تاکید کرد: در اینکه این کار برای آقای نجفی سنگین بود و از ۷ ماه گذشته تاکنون عملکرد مطلوبی در کارنامه کاری ایشان به چشم نمی‌آید شکی نیست. به هر حال مدیریت شهرداری تهران حجم کار بسیار بالایی دارد و در حوزه‌های مختلف همچون مسائل عمرانی، فرهنگی، اجتماعی و ساخت و ساز‌ها سبب شده حجم بسیار زیاد کار در شهرداری تهران وجود داشته باشد.

ایمانی خاطرنشان کرد: از همان ابتدا که نجفی به عنوان شهردار انتخاب شد نیز تردید میان صاحب نظران وجود داشت که ایشان توانایی انجام این کار را ندارند و در عین حال بالاخره هم شورای شهر تهران ایشان را به عنوان شهردار منصوب کرد و حال هم علت استعفا را خودشان بیماری عنوان کردند اگر که واقعا دلیل دیگری وجود دارد باید به صراحت عنوان شود و یا تکذیب شود. به هرشکل عدم شفافیت در مقابل افکار عمومی و مردم پایتخت اصلا مطلوب جریانی که اتفاقا قائل و مدعی شفافیت است، نخواهد بود.
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
میرزا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۲۳ - ۱۳۹۷/۰۱/۱۹
0
0
... ملت خدمت میخواهد نه خیانت ......
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار