کد خبر: 900904
تاریخ انتشار: ۲۲ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۸
مدیرعامل شرکت گاز آذربایجان‌شرقی:
مدیرعامل شرکت گاز آذربایجان‌شرقی شمارروستاهای گازدار استان را یک‌هزار و 861 روستا اعلام کرد و گفت: امسال روند توسعه گاز در مناطق روستایی با شتاب سال گذشته تداوم داشته و با اتمام پروژه‌های فعال گازرسانی به 252 روستای استان شاهد بهره‌مندی بیش از 96 درصد خانوار روستایی در سال 97 باشیم.

سیدرضا رهنمای‌توحیدی اظهار داشت: در سال 96 حدود 58 هزار و 700 مشترک شهری و روستایی تحت پوشش گاز طبیعی قرار گرفته که این رقم 31 درصد بالاتر از تعهد شرکت در حوزه اشتراک‌پذیری بوده است.

وی افزود: این رقم اشتراک‌پذیری  با اجرای شبکه گازرسانی به طول یک‌هزار و 67 کیلومتر و نصب 18 هزار و 400 انشعاب تحقق یافته است.

رهنمای‌توحیدی با اشاره به راه‌اندازی گازرسانی به صنایع با مصرف نزدیک به 108 هزار مترمکعب در ساعت خاطرنشان کرد: در سال گذشته گازرسانی به صنایع 44درصد بیش از برنامه مصوب بوده است.

وی تصریح کرد:  برابر مصوبه شورای اقتصادی در سال جدید نیز تأمین گاز بخش‌های صنعتی و تولیدی با هدف حمایت از بخش‌های زیرساختی استان و ایجاد ارزش افزوده در محصولات روند افزایشی خواهد داشت.

مدیرعامل شرکت گاز استان آذربایجان‌شرقی با اشاره به اینکه خدمات رسانی مطلوب به مردم و تداوم پروژه‌های فعال گازرسانی مستلزم تأمین منابع مالی است، عنوان کرد: امسال با مدیریت هزینه‌های جاری شرکت، رعایت اصل صرفه‌جویی، به‌کارگیری پیمانکاران مجرب اجرایی و نظارت  مکفی و وصول مطالبات معوق گاز بها در اجرای پروژه‌های گازرسانی تسریع خواهد شد.

وی تصریح کرد: در سال گذشته در سایه تلاش جمعی همکاران و بهره‌گیری از پیمانکاران مجرب و نظارت مستمر با بهره‌برداری از گاز  164 روستای جدید شمار روستاهای گازدار استان به یک‌هزار و 861 افزایش یافته و هم اکنون شاهد بهره‌مندی 93 درصدی خانوار روستایی در استان هستیم.

رهنمای‌توحیدی با اشاره به برنامه  شرکت برای توسعه گازرسانی به بخش‌های روستایی در سال جدید ادامه داد: ان‌شاءالله امسال نیز روند توسعه گاز در مناطق روستایی با شتاب سال گذشته تداوم داشته و با اتمام  پروژه‌های فعال گازرسانی به 252 روستای استان شاهد بهره‌مندی بیش از 96 درصد خانوار روستایی در سال 97 باشیم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با تاکید بر ضرورت ارتقای انگیزه کاری منابع انسانی اظهار داشت: انگیزه پیشرفت مهم‌ترین سرمایه هر سازمان موفق در نیل به بهره‌وری است که این امر صرفاً شامل انگیزش مالی نبوده و با توانمندسازی همکاران از طریق آموزش، تطبیق سمت سازمانی و وظایف محوله و ایجاد عدالت اداری می‌توان هر چه بیشتر در مسیر رضایت شغلی و ارتقای عملکرد اجرایی گام برداشت.

مدیرعامل شرکت گاز استان یادآور شد: ترسیم سازمان مجازی نیروهای قراردادی و ارکان ثالث، وصول مطالبات معوقه، تسویه پیمان‌های خاتمه یافته، جلوگیری از پرت گاز، مدیریت کربن و استقرار کامل  سامانه IPCMMS ، گازرسانی به صنایع مصوب شورای اقتصاد، بازسازی و مقاوم سازی تاسیسات گازرسانی، نگهداری سیستم‌های مدیریتی و.... از جمله برنامه‌های اجرایی شرکت در سال 97 خواهد بود.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر