کد خبر: 900816
تاریخ انتشار: ۱۸ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۶:۱۵

خبرگزاری فارس: نشست کادر سرپرستی با 4 فدراسیون  برگزار شد

مسئولان فدراسیون‌های والیبال، شمشیربازی، ووشو و کاراته در محل کمیته حضور یافته و به ارائه گزارش روند آماده سازی تیم ملی اعزامی و برنامه‌های خود پرداختند.

به گزارش خبرگزاری فارس و به نقل از سایت کمیته ملی المپیک، در ادامه برگزاری جلسات کادر سرپرستی کاروان اعزامی به بازیهای آسیایی 2018 جاکارتا از صبح امروز نشست مشترک و مجزایی با روسا و مسئولان چهار فدراسیون والیبال، ووشو، شمشیربازی و کاراته در ساعات مختلف برگزار شد.

جلسات فوق با ریاست نصراله سجادی سرپرست کاروان اعزامی به بازیهای آسیایی جارکارتا و حضور اصغر رحیمی رئیس مرکز نظارت بر تیمهای ملی، خانم اسلامیان مدیر امور بین الملل کمیته و همچنین نماینده وزارت ورزش و جوانان برگزار شد.

این جلسات در ساعات مختلف با فدراسیون های والیبال با حضور ضیایی رئیس فدراسیون، افشاردوست دبیر و خوش خبر، ووشو با حضور علی نژاد رئیس فدراسیون و حسین اوجاقی سرمربی و مدیر فنی تیمهای ملی، شمشیربازی با حضور باقرزاده رئیس فدراسیون، پیمان فخری و یعقوبیان(دبیر) و کاراته صادق فرجی رئیس، محسن آشوری دبیر و افسانه باقری نائب ریس بانوان  و شهاب سلطانی کادر فنی برگزار شد.

هدف از برگزاری نشست های فوق با روسا و کادر فنی تیم های ملی اعزامی به بازیهای آسیایی جاکارتا بررسی مشکلات و کمبودهای فدراسیون ها و انجام تمهیدات لازم جهت برطرف کردن آن، پیش بینی تعداد مدال های کسب شده و نوع آن، تاریخ رفت و برگشت تیمها و همچنین توقعات طرفین جهت کسب نتایج مطلوب در این بازیهاست.

فردا یکشنبه نیز کادر سرپرستی کاروان اعزامی به بازیهای آسیایی جاکارتا نشست هایی را بطور مجزا با مسئولین و کادر فنی فدراسیونهای وزنه برداری، هندبال، کشتی و کبدی خواهد داشت.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار