کد خبر: 900774
تاریخ انتشار: ۱۸ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۵
در اردوهای راهیان نور نوروزی امسال در مناطق جنوب کشور بیش از 120هزار نفر در رأی گیری جایزه بین المللی باروت خیس شرکت کردند.

بنا به گزارش روابط عمومی ششمین دوره جایزه بین المللی باروت خیس صندوق های رأی حضوری برای شرکت در انتخابات مردمی جایزه باروت خیس امسال از روزهای ابتدایی حرکت کاروان ها به مناطق جنگی جنوب کشور مستقر بوده و در طول این مدت بیش از 120 هزار رأی به صندوق ها ریخته شده است. این استقبال گسترده در حالی صورت گرفته است که پیش از این نیز در حاشیه راهپیمایی 22 بهمن سال گذشته نیز تنها در تهران بیش از 200 هزار نفر در رای گیری شرکت کرده بودند.
بنا بر آمارهای دریافتی از انتخابات حضوری و الکترونیکی جایزه باروت خیس تاکنون بیش از یک میلیون نفر در این رأی گیری شرکت کرده اند.
جایزه بین المللی باروت خیس هر ساله به منفورترین شخصیت سال تعلق می‌گیرد. پنج دوره از آن برگزار گردیده و جایزه باروت خیس ۲۰۱۷ به رییس جمهور ایالات متحده امریکا دونالد ترامپ تعلق گرفت.
امسال نیز ستاد مردمی جشنواره بنا دارد از بین سه کاندیدای راه‌یافته به مرحله نهایی، بر اساس آرای مردمی یک نفر را بعنوان منفورترین چهره جهان برگزیند که گزینه های راه یافته عبارتند از: دونالد ترامپ رئیس‌جمهور ایالات متحده امریکا، بنیامین نتانیاهو نخست‌وزیر رژیم جعلی صهیونیستی و نیکی هیلی سفیر ایالات متحده امریکا در سازمان ملل متحد.
گفتنی است اختتامیه این جایزه بین المللی در 5 اردیبهشت ماه سالروز شکست کودتای نظامی آمریکا در طبس و در مکان یادبود این حادثه برگزار می شود.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار