کد خبر: 900723
تاریخ انتشار: ۱۸ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۵:۲۸
رئیس شورای شهر سنندج:
رئیس شورای اسلامی شهر سنندج گفت: مقدمات نامگذاری روز "سنه" در تقویم محلی صورت گرفته و در صورت موافقت شورای فرهنگ عمومی، این روز فرصت مناسبی برای ترویج و معرفی ظرفیت‌های فرهنگی و جاذبه‌های طبیعی و تاریخی سنندج و کردستان به تمام کشور است.

به گزارش جوان از کردستان، جلال شریعتی در دیدار اعضای شورا و شهردار سنندج با نماینده ولی فقیه در استان کردستان ضمن تبریک سال نو، ابراز امیدواری کرد، در این سال با خدمات‌رسانی صادقانه بتوانیم رضایتمندی بیش از پیش شهروندان فهیم سنندجی را فراهم نماییم. 

وی بیان کرد: با توجه به نامگذاری سال جدید از سوی مقام معظم رهبری با نام حمایت از کالای ایرانی شهرداری‌ها هم در تحقق شعار این سال نقش بسزایی دارند. 

وی گفت: توسعه فضای سبز، استفاده از امکانات و تجهیزات داخلی در فعالیت‌های شهرداری و رفع مشکلات مردم از جمله مواردی است که باید مدیران شهری در سرلوحه کار خود قرار دهند. 

شریعتی افزود: خوشبختانه امسال با تعامل و همکاری تمامی دستگاه‌ها بسترمناسب  برای اجرای مراسمات و جشن‌های فرهنگی در ایام نوروز فراهم شد و این جشن‌ها هم  مورد استقبال پرشور شهروندان و مسافران نوروزی قرار گرفت. 

وی عنوان کرد: یکی از طرح‌های شورای شهر در این دوره  گنجاندن روزی در تقویم محلی با نام روز "سنه" است که با برگزاری جلسات متعدد و همفکری با تمامی هنرمندان و اساتید مقدمات لازم برای تعیین این روز هم انجام شد. 

شریعتی تاکید کرد: تعین روز "سنه" فرصت مناسبی برای معرفی پتانسیل‌های فرهنگی و جاذبه‌های طبیعی و تاریخی این شهر به تمام کشور است. 

وی گفت : یکی از روزهای اردیبهشت ماه برای  گنجاندن در تقویم محلی با نام روز "سنه" تعیین شده که دلیل آن هم این است که اردیبهشت یکی از ماه‌هایی است که از نظر زمانی طبیعت استان بسیار زیبا است و فرصت مناسبی برای دعوت کردن از گردشگران و مهمانان برای حضور در مراسمات این روز است. 

رئیس شورای اسلامی شهر سنندج عنوان کرد: در صورت موافقت شورای فرهنگ عمومی استان با روز تعیین‌شده، برنامه‌ریزی لازم برای اجرای مراسم‌های متنوع فرهنگی در این روز صورت خواهد گرفت.

 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر