کد خبر: 900639
تاریخ انتشار: ۱۷ فروردين ۱۳۹۷ - ۲۱:۵۱
درباب استیضاح‌های مکرر وزیر راه
یک پدر را جلوی همسر و یک دختر را جلوی خواستگارهایش شرمنده کرده‌اید باز هم دست بردار نیستید

چند سالی است که عده‌ای پیله کرده‌اند به استیضاح آخوندی و جوری اصرار دارند که انگار مثلاً آخوندی شخصاً دم باجه بلیت‌فروشی ایستاده و هر سفری خواسته‌اند بروند، گفته این‌ها را بیمه نکنید با ما نیستند. یا مثلاً توی هر اتوبان و جاده به چاله‌ها سپرده که زیر لاستیک ماشینشان جفتک بیندازند. یا دم منزل هرکدامشان رفته و به تک تک آجرها گفته است: دمتان گرم! موقع زلزله ببینم چه می‌کنید؟! جوری بخورید توی ملاجش که آخوندی به کل از سرش بپرد. یعنی آن عده تا این حد با آخوندیِ مظلوم‌تر از دختر وزیر مشکل دارند و با اینکه چند صباحی از سومین استیضاحش می‌گذرد، همچنان بی‌خیال نشده‌اند.
از آن طرف هم این بنده خدا مجبور است برای دفع بلا مدام از جیب خود (حتی جیب دخترش و دامادش و کلیه وابستگان سببی و نسبی‌اش) هزینه کند. خزانه هم که خالی است و وزرا همان چندرغاز حقوق هم نمی‌گیرند.
خب همین می‌شود که ته مانده حساب خودش ۴ میلیون و نیم و دخترش 600 هزار و خرده‌ای است. با این وضع توقع دارید بیشتر هم باشد؟ مگر امان می‌دهید نامسلمان‌ها! (کریم با تو هم هستم!)
حالا که یک پدر را جلوی همسر و یک دختر را جلوی خواستگارهایش شرمنده کرده‌اید باز هم دست بردار نیستید و مسخره می‌کنید؟!
پس فردا، شب عید است؛ حساب کنید اگر خود شما یک شام مختصر برای خاله و خانباجی بدهید، چقدر ته جیبتان می‌ماند؟ تازه طلاهای سرعقد حاج‌خانم که می‌رود پای سفره یک‌بار مصرف و ژله تزریقی بماند! آن وقت ببینید بعد این مهمانی از بار هزینه‌ها تا زلزله بعدی تهران می‌توانید کمر راست کنید؟
بیایید این شب عیدی، به جای اینکه در حساب بانکی و فیش حقوقی وزیران سرک بکشید و به زور بخواهید آنها را به بهشت ببرید و اموالشان را حلال و طیب کنید یک نامه بزنید به مهران مدیری و بخواهید هزینه حراج موزه دورهمی را به زلزله‌زده‌ها کمک نکند. چراغی که به وزارتخانه رواست به کانکس حرام است آقاجان! بگویید همه را یکجا هبه کنند به آقای وزیر که بیش از این شرمنده پیامک‌های واریزی و مانده حسابش نشود. اگر موزه دورهمی کفاف زندگی‌اش را نداد نامه بزنید میراث فرهنگی پاریس عجالتاً موضع لوور را به حراج بگذارد. از این طرف هم خودمان به زلزله‌زده‌ها کمک می‌کنیم. اصلاً مردم شدیم برای همین روزها دیگر!
خلاصه کلام اینکه، عباس آخوندی را آن‌قدر استیضاح نکنید. آن‌قدر هزینه به خانواده‌اش تحمیل نکنید. خدا را خوش نمی‌آید. به جای این کارها یک‌بار دعوتش کنید دورهمی، محترمانه سؤال‌هایتان را بپرسید. بعد همان‌جا از مردم به نمایندگی از باقی مردم رأی بگیرید، اگر خوب مردم را خندانده بود و رأی آورد، جهنم و ضرر! یک تبلت هم می‌دهیم برود پی پرداخت اقساطش.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر