کد خبر: 900538
تاریخ انتشار: ۱۷ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۹
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب اصفهان:
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان گفت: دفع فاضلاب از طریق چاه های جذبی مانع بازچرخانی آب می‌شود که بر همین اساس شبکه فاضلاب در مناطق فاقد شبکه فاضلاب، باید راه اندازی شود.

به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اصفهان ،هاشم امینی اظهار داشت: دفع فاضلاب از طریق چاه های جذبی نه تنها آلودگی آب های زیرزمینی را به همراه دارد بلکه مانع از بازچرخانی آب می‌شود.

وی بیان داشت: در شرایط کنونی که در دسترس بودن هر قطره آب از اهمیت به سزایی برخوردار است باید تدبیری برای بازچرخانی آب در دستور کار قرار گیرد که در این میان می توان به اجرای شبکه فاضلاب در مناطقی که فاقد شبکه فاضلاب است، اشاره کرد.

 مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان اعلام کرد: با تحت پوشش گرفتن مردم از خدمات شبکه فاضلاب، آب خاکستری مجددا در چرخه توزیع قرار می گیرد و می توان از پساب در مصارف صنعتی احیای  محیط زیست بهره‌مند شد.

وی با اشاره به اینکه مردم شهرهای گلدشت، عسگران و رضوانشهر خواهان اجرای شبکه فاضلاب در این شهرها هستند، ادامه داد:‌ برخورداری مردم از شبکه فاضلاب نه تنها باعث ارتقای  سطح بهداشت عمومی در جامعه بلکه مانع آلودگی منابع زیرزمینی می شود.

امینی اضافه کرد: با همکاری و تعامل شهرداری شهرهای گلدشت، عسگران و رضوانشهر شبکه فاضلاب این شهرها از طریق تبصره ۳ ماده واحده اجرا شود.

وی گفت: همچنین انتظار می رود تصفیه خانه فاضلاب در این سه شهر با روش مالی بیع متقابل احداث شود.

 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر