کد خبر: 900400
تاریخ انتشار: ۱۵ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۷
تاکنون جمعیتی حدود ۲۵ هزار نفر در قالب اردوهای گروه جهادی امام رضا به استان خوزستان اعزام شده‌اند و خدمت ارائه کرده‌اند.

بابک بهادری مسئول ستاد حرکت‌های جهادی قرارگاه امام رضا (ع) با عنوان کردن اين مطلب گفت: از سال ۹۳ اردوی جهادی خود را در خوزستان آغاز کردیم چون مقام معظم رهبری نگاه ویژه ای به این استان و راهیان نور داشتند؛ ایشان همواره تأکید دارند که زمان ورود این گروه ها به راهیان نور حتما یک خدماتی هم به مردم ارائه شود.

وی افزود: با توجه به این موضوع، اولین نگاه خود را بر انجام کارهای عمرانی متمرکز و برای اولین اردوی خوزستان روستاهای اطراف آبادان و خرمشهر را پایلوت قرار دادیم.

مسئول ستاد حرکت های جهادی قرارگاه امام رضا (ع)تصریح کرد: طی سال های اخیر کارهای عمرانی استمرار داشت و بعد به حوزه های فرهنگی، آموزشی، اشتغالزایی و اقتصاد مقاومتی هم ورود پیدا کردیم. در نهایت نیز گروه پزشکی را راه اندازی و فعالیت های همه بخش ها را هر سال گسترش دادیم.

بهادری با اشاره به اینکه در استان خوزستان فعالیت های متعددی را محور قرار دادیم، ادامه داد: در شهرهای خرمشهر، آبادان، شادگان، اندیمشک، دزفول، باغملک، لالی، اندیکا، حاشیه شهر اهواز و بخش غیزانیه با نیازسنجی اقدامات متعددی را انجام دادیم.

وی بیان کرد: در شادگان پتانسیل انجام اقدامات در حوزه اقتصاد مقاومتی یا کشاورزی مثل زهکشی و احیای زمین های بایر کشاورزی بود. همچنین در خرمشهر و آبادان اقدامات فرهنگی و آموزشی و در حاشیه شهر اهواز مرمت و بازسازی مدارس را در دستور کار قرار دادیم.

مسئول ستاد حرکت های جهادی قرارگاه امام رضا (ع) خبر داد: از سال ۹۳ تاکنون با برگزاری اردوهای جهادی خاص خوزستان جمعیتی حدود ۲۵ هزار نفر را از استان های مختلف به این استان اعزام و به نظر می رسد که بازخورد بسیار خوبی بین مردم داشته است. تاکنون جمعیتی حدود ۲۵ هزار نفر در قالب اردوهای جهادی گروه جهادی امام رضا به استان خوزستان اعزام شده‌اند و خدمت ارائه کرده‌اند.

بهادری اضافه کرد: نکته حائز اهمیت این است که هر سال ایام نوروز در استان خوزستان برنامه داریم ولی امسال به استان کرمانشاه هم رفتیم.

وی با اشاره به اعزام گروه های جهادی برای مناطق حاشیه شهر در استان آذربایجان، کردستان، کرمانشاه، ایلام و مشهد در ایام تابستان گفت: امسال عید متفاوتی داشتیم و استان کرمانشاه و خوزستان را برای اجرای اردوهای جهادی انتخاب کردیم.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار