کد خبر: 899891
تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۱
فرمانده انتظامی آذربایجان غربی اعلام کرد:
فرمانده انتظامی آذربایجان غربی از تشکیل ۱هزار و ۱۳۵فقره پرونده در پلیس فتای آذربایجان غربی در سالجاری خبر داد و گفت: از این تعداد ۱ هزار و ۲۵ فقره منجر به کشف شده است.

به گزارش جوان، سردار ناصر اصلانی در نشست خبری پایان سال با اصحاب رسانه اظهار داشت: از مجموع جرایم سایبری ۵۴ درصد مربوط به تلگرام و ۱۲ درصد در اینستاگرام صورت گرفته است.

وی با اشاره به این که امسال در تصادفات منجر به جرح، ۱۳ هزار و ۴۸۹ نفر مجروح در استان داشتیم،گفت: همچنین ۲ هزار و ۶۱۷ مورد تصادف خسارتی بوده و در تصادفات منجر به فوت نیز ۵۰۳ نفر فوت شدند.

سردار اصلانی با بیان اینکه امسال ۱۰۳ فقره گواهینامه رانندگی در استان صادر شده است، افزود: امسال ۱۶ هزار و ۹۲۳ مورد شماره گذاری پلاک خودرو جدید و ۱۲۴ هزار و ۸۷۴ تعویض پلاک در استان انجام شده است.

وی خاطرنشان کرد: امسال ۱۶ هزار و ۱۳۲ فقره کارت پایان خدمت در استان صادر شده است که از این تعداد ۱۲۵۰ فقره مجوز خروج از کشور،۲۱ هزار و ۹۷۵ معافیت تحصیلی و ۹۹۸ معافیت کفالت صادرشده است.

فرمانده انتظامی آذربایجان غربی با بیان اینکه در مجموع سرقت ها ۸۳ درصد افزایش کشف داشتیم، افزود: افزایش ۱۱۴ درصدی کشف سرقت مسلحانه، افزایش کشف ۹۶ درصدی سرقت های به عنف، افزایش ۹۳ درصدی کشف کلاهبرداری درسال جاری را در استان شاهد بودیم که دراین راستا ۱۰۹ باند انواع سرقت نیز منهدم شده است.

افزایش ۱۲ درصدی کشفیات مواد محترقه نسبت به سال گذشته

سردار اصلانی با بیان اینکه امسال ۴ میلیون و ۱۵۰ هزار فقره انواع مواد محترقه کشف شده است، گفت: در کشفیات مواد محترقه نسبت به مدت مشابه سال قبل ۱۲ درصد افزایش داشتیم.

وی ادامه داد: در این راستا ۲۷۲ نفر که در تهیه و توزیع مواد محترقه خطرناک فعال بودند دستگیر و تحویل مقامات قضایی استان شدند که نسبت به مدت مشابه سال قبل ۵۰ درصد افزایش دستگیری را شاهد هستیم.

فرمانده انتظامی آذربایجان غربی با اشاره به اینکه ۲۶۷ نفر طی چهارشنبه اخرسال مصدوم شده اند، تصریح کرد: از میزان مصدومین امسال ۱۸۹ نفر مرد و ۷۹ نفر زن هستند.

وی با اشاره به تماس های مردمی با پلیس ۱۱۰ افزود: امسال ۷۳۲ هزار و ۳۴۸ نفر با فوریت های پلیس ۱۱۰ تماس گرفته که از این تعداد ۲۷۶ هزار و ۸۲۰ فقره عملیاتی شده است.

کشف ۱۷ تن و ۷۲۸ کیلوگرم مواد مخدر در آذربایجان غربی در سالجاری

سردار اصلانی با اشاره به اینکه امسال ۱۷ تن و ۷۲۸ کیلوگرم مواد مخدر سنتی،صنعتی و روان گردان در استان کشف شده است، اظهار داشت: میزان کشفیات مواد مخدرسال گذشته ۱۳ تن و ۱۱۴کیلوگرم بوده که در این حوزه میزان کشفیات ۳۵ درصد افزایش یافته است.

وی افزود: در این راستا ۴هزار و ۵۸۰ نفر توزیع کننده مواد مخدر دستگیر و ۱۸ هزار و ۵۶۳ معتاد جمع آوری شده است.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر