کد خبر: 899890
تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۰
سردار غیب‌پرور:
رئیس سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به اغتشاشات خیابان پاسداران تهران گفت: گستاخی طرف مقابل باعث شهادت بچه‌های خوب ما شد که در این جریان ناجا با خویشتنداری عمل کرد که این خویشتنداری بر اساس تدبیر بود.
 

به گزارش جوان آنلاین به نقل از پایگاه اطلاع رسانی بسیج، سردار غلامحسین غیب‌پرور رئیس سازمان بسیج مستضعفین در خصوص همراهی بسیج با نیروی انتظامی در حوادث دی‌ماه و اغتشاشات دراویش گنابادی در پاسداران تهران اظهار داشت: فصل جدیدی در همکاری بسیج با نیروی انتظامی باز شده و جلسات متعددی چه در سطح مرکزیت و چه در سطح استان‌ها تا پایین‌ترین رده‌ها نیز برگزار شده است. 

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با تأکید بر این مطلب که تحقق امنیت بدون بسیج امکان ندارد، تصریح کرد: هر قدر تعامل و همکاری نیروی انتظامی و بسیج بیشتر باشد، احساس امنیت و خود امنیت ارتقاء می‌یابد. 

وی افزود: اخیراً با کمک نیروی انتظامی و تعاملات خوبی که فی‌مابین وجود دارد،‌ دایره کار ما توسعه یافته و مثالش همین موارد دی‌ماه و اغتشاشات دراویش بوده است. 

رئیس سازمان بسیج مستضعفین در پاسخ به دیگر پرسش فارس در خصوص ادامه همکاری بسیج با نیروی انتظامی، اعلام کرد: این همکاری تازه شروع شده است؛ در مورد پایتخت خصوصاً و در مورد همه نقاط کشور عموماً، به ویژه شهرهای بزرگ و کلان‌شهرها اقدامات و تعاملات خوبی در حال شکل‌گیری است. 

سردار غیب‌پرور ادامه داد: این هماهنگی‌ها تا سطح معاونت پیش رفته و دستورالعمل‌ها در حال نگارش است؛ بعضی از موارد نیز در اقصی‌نقاط کشور اجرایی شده و تأثیرات مثبتی را به دنبال داشته است؛ تأثیراتی که در چند سفر استانی، نمایندگان مقام معظم رهبری از آن اظهار رضایت و تشکر کردند. 

رئیس سازمان بسیج مستضعفین تصریح کرد:‌ فرمانده و عوامل ناجا همه تلاش‌شان این بود که با تدبیر عمل کنند و واقعاً این اتفاق هم افتاد؛ البته کسی دوست نداشت که ۳، ۴ نفر از بچه‌های خوب ما چه در نیروی انتظامی و چه در بسیج شهید شوند. 

عالی‌ترین مقام بسیج کشور تأکید کرد: شهادت بچه‌های خوب ما گستاخی طرف مقابل بود و البته خویشتنداری عزیزان ما در نیروی انتظامی؛ این خویشتنداری براساس تدبیر بود؛ چه بسا اگر یک اقدام عجولانه‌ای انجام می‌گرفت،‌ هزینه‌های زیادی را مترتب می‌کرد. 

وی افزود: عزیزان ما در نیروی انتظامی واقعاً تلاش خود را کردند، پای کار بودند و اقدامات خود را انجام دادند. 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار