کد خبر: 899857
تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۶ - ۲۲:۰۰
رئيس كلانتري 140‌باغ فيض، از بازداشت سارق كليد‌ساز با هوشياري مأموران گشت كلانتري خبر داد.

به گزارش خبرنگار ما، سرهنگ پرويز حسيني‌فر گفت: با وقوع چند فقره سرقت از منازل مسكوني در محدوده‌هاي باغ فيض گشت‌هاي انتظامي محله‌هايي را كه احتمال وقوع سرقت مي‌رفت را تحت كنترل قرار دادند تا اينكه شامگاه جمعه مأموران كلانتري هنگام گشتزني متوجه رفتار مشكوك مردي شدند كه در حال زدن زنگ يكي از واحد‌هاي مسكوني بود. او سعي مي‌كرد هر بار پس از زنگ زدن، در ورودي ساختمان را با كليد باز كند. وي ادامه داد: مرد مرموز وقتي متوجه مأموران پليس شد به سرعت به طرف خودرويي كه همان نزديكي پارك شده بود، دويد تا بعد از سوار شدن از محل فرار كند كه بازداشت و به كلانتري منتقل شد. در بررسي‌هاي اوليه معلوم شد كه آن مرد كليدساز است و با استفاده از دسته كليد و شاه كليدي كه همراه دارد نيمه‌شب‌ها به سراغ منازل خالي از سكنه مي‌رود و پس از اطمينان از عدم حضور مالك، اقدام به سرقت مي‌كند.
سرهنگ حسيني فر، با اشاره به اعتراف سارق در كلانتري، ادامه داد: متهم در بازجويي‌ها گفت كه كليد ساز است و اقرار كرد با دسته كليد‌هاي خود از منازل شهروندان در اين محدوده سرقت مي‌كند.
وي در پايان با اشاره به اين كه در بازرسي‌هاي بدني 51 دسته كليد منازل مختلف از وسايل وي كشف شده است، افزود: متهم به 10فقره سرقت از منازل مسكوني اعتراف كرد و با تكميل پرونده به دادسرا معرفي شد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار