کد خبر: 899820
تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۹:۴۵
جنون مردي شيشه‌اي كه همسرش را با ادعاي جاسازي ردياب در شكمش به قتل رسانده‌است از سوي كارشناسان پزشكي قانوني تأييد شد.

به گزارش خبرنگار ما، ظهر 27‌ارديبهشت‌ماه امسال قاضي مدير روستا، بازپرس ويژه قتل دادسراي امور جنايي تهران با تماس تلفني مأموران كلانتري‌157 مسعوديه از قتل زن ميانسالي با خبر و همراه تيمي از كارآگاهان اداره دهم پليس آگاهي راهي محل شد.

تيم جنايي در محل حادثه كه طبقه‌چهارم ساختمان مسكوني در منطقه مسعوديه بود با جسد زن 47‌ساله‌اي به نام شهره داخل حمام روبه‌رو شدند كه با پيچاندن طناب پرده‌اي به كام مرگ رفته بود.

مأموران در نخستين گام شوهر 50‌ساله شهره را به اتهام قتل همسرش بازداشت كردند. متهم در بازجويي‌ها با اعتراف به قتل همسرش گفت: 24‌سال قبل با همسرم ازدواج كردم و حاصل زندگي ما دو دختر‌13 و‌18 ساله است. زندگي خوبي داشتيم تا اينكه 10‌سال قبل معتاد به شيشه شدم. از آن روز به بعد زندگي ما خراب شد و همسرم هميشه مرا تحت نظر داشت. مدتي قبل فهميدم همسرم در شكمم دستگاه ردياب گذاشته است و با اين وسيله مرا زير نظر دارد. او از تمامي كارهاي من با خبر بود. تصميم گرفتم دستگاه ردياب را از شكمم خارج كنم، اما موفق نشدم به همين دليل نقشه قتل همسرم را طراحي كردم. روز حادثه دو دخترم در مدرسه بودند كه همسرم را با طناب به قتل رساندم.

متهم در ادامه براي بررسي سلامت روحي و رواني‌اش به پزشكي قانوني منتقل شد. در حالي كه پزشكي قانوني اعلام كرده بود متهم داراي جنون است دو دختر وي به دادسرا آمدند و پدر خطاكارشان را بخشيدند، اما اولياي‌دم با اعتراض به نظريه پزشكي قانوني براي متهم درخواست قصاص دادند. بدين ترتيب متهم براي معاينه در اختيار كميسيون سه نفر پزشكي قانوني قرار گرفت. چند روز قبل كارشناسان پزشكي قانوني جنون مرد همسر‌كش را تأييد كردند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار