کد خبر: 899793
تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۷
 با توجه به آمادگی فرودگاه پیام برای برقراری پروازهای مسافری در آینده ای نزدیک ، برنامه ریزی برای جذب مسافر آغاز شده است.

منوچهر اتقیایی معاون هوانوردی و امور فرودگاهی شرکت خدمات هوایی و منطقه ویژه اقتصادی پیام با اعلام اين خبر گفت: به همین منظور، انجمن آژانس های مسافرتی فعالیت خود را آغاز کرده اند.

وی با بیان اینکه البرز با جمعیت زیادی که در خود جای داده، ظرفیت خوبی برای جذب مسافر هوایی دارد خاطر نشان کرد: برقراری پروازهای مسافری از مهمترین موارد قابل مذاکره با هیات مدیره انجمن آژانس های مسافرتی بوده که در این مذاکره قرار شد هیات مدیره آژانس های مسافرتی در خصوص برقراری پروازهای چارتر با شرکت های هواپیمایی وارد مذاکره و برنامه ریزی کنند تا زمانی که زیرساخت های لازم فراهم شد بتوانیم در زمینه پروازهای مسافری به مقصد مشهد همکاری داشته باشیم.

اتقیایی گفت: بر مبنای مطالعات مشاور، ظرفیت مسافر در پیام بیش از یک میلیون مسافر در سال دیده شده و اگر زیرساخت های لازم را از لحاظ امکانات دسترسی خارج از فرودگاه فراهم شود، می توانیم تحول بزرگی در حوزه فرودگاهی ایجاد کنیم.

وی ادامه داد: جلسه با انجمن باغداران و فرآورده های کشاورزی نیز از دیگر جلساتی بود که در مجتمع خدماتی پیام در خصوص صادرات میوه مذاکره صورت گرفت و قرار شد با بازرگانی فرودگاه برنامه زمانبندی محصولات کشاورزی را پیگیری تا بتوانیم با انجام صادرات میوه از طریق پروازهای کارگو نقش بیشتری داشته باشیم.

مجموعه فرودگاه و منطقه اقتصادی پیام واقع در جنوب غربی کرج تاکنون در زمینه باربری هوایی کالا فعالیت داشته که با پیگیری مسئولان استانی و موافقت دست اندرکاران کشوری قرار است در این مجموعه فعالیت مسافربری هوایی انجام شود.

 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار