کد خبر: 899773
تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۷
مرتضی پورعلی‌گنجی

مدافع ایرانی السد هنوز به شرایط بازی نرسیده و نمی‌تواند در دیدار برابر الخور هم به میدان برود اما سروش رفیعی در ترکیب اصلی الخور به میدان خواهد رفت.

به گزارش ایسنا و به نقل از استاد الدوحه، در یکی از دیدارهای حساس هفته بیست و یکم لیگ ستارگان قطر، دو تیم السد و الخور به مصاف هم خواهند رفت. این دیدار یکی از داربی‌های ایرانی های قطر است تا جایی که مرتضی پور علی گنجی در السد و سروش رفیعی هم در الخور بازی می‌کند.

روزنامه استاد الدوحه اعلام کرد که پورعلی گنجی به خاطر مصدومیت به این دیدار هم نخواهد رسید، این‌ در حالی است که سروش رفیعی در ترکیب اصلی الخور به میدان خواهد رفت.

پورعلی گنجی چند هفته‌ای است که با مصدومیت مواجه شده و نمی‌تواند برای السد به میدان برود. قرار بود که این بازیکن ایرانی در دیدار برابر الخور به میدان برود اما هنوز او مراحل درمان را پشت سر می‌گذارد و به شرایط بازی نرسیده است.

این دیدار برابر السد کاملا تشریفاتی است، چرا که این تیم با هر نتیجه‌ای در آن و دیدار پایانی خود جایگاه دومش در جدول رده‌بندی را حفظ خواهد کرد. این‌ در حالی است که الخور برای سقوط نکردن می جنگد و سخت به سه امتیاز این بازی نیاز دارد.

فریرا، سرمربی  السد تصمیم گرفته که به چند بازیکن کلیدی تیمش از  جمله ژاوی و بغداد بونجاح در این دیدار استراحت دهد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار