کد خبر: 899745
تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۶
رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر تهران از اجرای طرح ترافیک جدید از اردیبهشت‌ماه ۹۷ خبر داد و گفت:‌در روز‌های آینده ثبت‌نام از سهمیه‌بگیران که حدود ۶۳ هزار نفر هستند در سایت موردنظر آغاز خواهد شد.
 
تسنیم: رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر تهران از اجرای طرح ترافیک جدید از اردیبهشت‌ماه ۹۷ خبر داد و گفت:‌در روز‌های آینده ثبت‌نام از سهمیه‌بگیران که حدود ۶۳ هزار نفر هستند در سایت موردنظر آغاز خواهد شد.

محمد علیخانی در جمع خبرنگاران با اشاره به اجرای طرح ترافیک جدید از سال آینده اظهار کرد: این طرح به تایید فرمانداری تهران رسیده است و مشکلی برای اجرا نیست.

وی با اشاره به نرخ‌های در نظر گرفته شده برای طرح ترافیک جدید بیان کرد: فرمانداری همچنین به نرخ‌ها ایراد نگرفته و نرخ‌های مصوب شورا را تایید کرده است.

رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر تهران با اشاره به اجرای طرح ترافیک جدید بعد از فروردین‌ماه ۹۷ بیان کرد: آرم‌های طرح ترافیک فعلی تا پایان فروردین‌ماه اعتبار دارد و رانندگان تاکسی مشکلی برای ورود به محدوده طرح ندارند.

وی گفت: البته از گذشته نیز این آرم‌ها تا ۱۵ یا ۳۰ فروردین اعتبار داشته است و در این دوره نیز به همین شکل خواهد بود.

علیخانی با اشاره به ثبت‌نام سهمیه‌ها در طرح ترافیک جدید گفت: طبق مصوبه ۶۳ هزار سهمیه اختصاص داده شده است که برای ثبت‌نام این افراد سازوکار لازم پیش‌بینی شده است. علی‌القاعده سهمیه‌بگیران باید در سایتی ثبت‌نام کنند که پیش‌بینی می‌شود طی روز‌های آینده فرایند ثبت‌نام آغاز شود.

علیخانی همچنین به نصب تجهیزات موردنیاز از جمله دوربین‌های خروجی برای اجرای طرح ترافیک جدید گفت: طبق اعلام پلیس دوربین‌های خروجی نیز نصب شده است و شرایط برای اجرای طرح فراهم شده است.

وی با تاکید بر اینکه تغییری در محدوده طرح ترافیک ایجاد نشده است، گفت: تنها مکانیزم پرداخت عوارض در طرح ترافیک ۹۷ تغییر پیدا کرده است.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار