کد خبر: 899660
تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۳۹۶ - ۲۱:۵۸
پرسپوليس اسير حواشي ناخواسته
پرسپوليس روزهاي سخت و پرفشاري را سپري مي‌کند و اين مسئله روي عملکرد و رفتار برخي بازيکنان اثر گذاشته و واکنش شديد برانکو را به دنبال داشته است، مسئله‌اي كه به نظر مي‌رسد در خصوص مهاجم نيجريه‌ای سرخپوشان حادتر از ديگران است.
شمیم رضوان

منشا که در پرسپوليس هرگز نتوانست موفقيت‌هايش در پيکان را تکرار کند، طي هفته‌هاي اخير افت فاحشي داشته و حتي دقتش در دادن پاس‌ها و زدن ضربات آخر نيز به شدت پايين آمده است، به طوري که در بازي با الوصل، به خاطر موقعيت‌هايي که به هدر داد با واکنش جدي مرد کروات نيمکت سرخپوشان مواجه شد. برانکو كه نمي‌خواهد اين روند مهاجم سيه‌چرده تيمش و ديگر بازيکنان را تحت تأثير قرار دهد و به عادتي بد براي آنها تبديل شود، سعي دارد با هشداري جدي مسئله را ختم به خير کند. برانکو اخيراً هشداري جدي به منشا داده تا خود را جمع و جور كند و دقتش را در تمرينات و بازي‌ها بالا ببرد. مهاجم پرسپوليس که به دليل نارضايتي از نيمکت‌نشيني طي هفته‌هاي اخير روند بازي‌هايش به شدت ضعيف بوده با اخطار جدي سرمربي تيم مواجه شده و گفته مي‌شود اگر نتواند خود را به شرايط مناسب برساند و با تيم هماهنگ شود، برانکو براي فصل بعد فکري جدي درخصوص او خواهد کرد.
قرار بود منشا به يکي از اصلي‌ترين و خطرناک‌ترين مهاجمان پرسپوليس تبديل شود، اما اين اتفاق هرگز رخ نداد تا او بيش از حد انتظارش روي نيمکت بنشيند و اين مسئله حالا او را به اندازه‌اي تحت تأثير قرار داده که نمي‌تواند توانايي‌هاي خود را آنطور که بايد به نمايش بگذارد و اين مسئله با واکنش برانکو مواجه شده است.
حالا بايد ديد روش برانکو براي مقابله با بي‌انگيزگي و بي‌دقتي اين مهاجم سيه‌چرده جواب مي‌دهد و منشا مي‌تواند خود را به آن سطحي که از او انتظار مي‌رود، برساند يا بايد فصل آينده فکري به حال خود کند. اين بازيكن كه بعد از جرياني که با فرشاد احمدزاده داشته، آن روي خشن و جدي برانکو را هم ديده، خوب مي‌داند خشم سرمربي پرسپوليس چه آخر و عاقبتي دارد. برانکو البته همواره جريمه نقدي را در مقابله با بازيکنان تيم ترجيح مي‌دهد و بر اين باور است که اين بزرگ‌ترين نقطه ضعف بازيکنان است، اما در خصوص منشا ترجيح مي‌دهد به شکل ديگري وارد عمل شود تا شايد بتواند اوضاع را مسالمت‌آميز حل و فصل کند، اما بايد ديد اين اخطار مي‌تواند اوضاع را بهتر کند يا نه.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار