کد خبر: 899596
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۶
در استان البرز
سرپرست سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری کرج از آغاز رویش 250 هزار گل لاله در باغ گلهای پارک شهید چمران خبر داد و گفت: همزمان با فرا رسیدن نیمه دوم فروردین ماه 97 و آغاز جشنواره لاله، باغ گلها میزبان شهروندان و هموطنان از سراسرکشور می شود.

حسین عطایی گفت: همزمان با فرا رسیدن فصل بهار، در نیمه دوم فروردین ماه سال آینده، جشنواره لاله های کلانشهر کرج از سوی این سازمان در محل باغ گلهای پارک شهید چمران برگزار می شود.

وی افزود: جشنواره لاله های کرج اتفاق شکوه مندی است که به همت مدیریت شهری کرج هر ساله در باغ گلهای بوستان شهید چمران برپا شده و شور و هیجان خاصی را به شهر و شهروندان می بخشد.

 این مسئول  با اشاره به اینکه "لاله" گل ملی کشور ایران و سمبل شهادت افتخار آفرینان و ایثارگری های جوانان این مرز و بوم می باشد؛ ارج نهادن به حفظ اصالت این گل را پسندیده برشمرد و گفت: اهمیت به  این امر سبب شده جشنواره لاله ها در کرج به یکی از ابعاد مهم ایجاد رضایتمندی شهروندان تبدیل شود.

عطایی با اشاره به اینکه لاله گلی ایرانی است و در فرهنگ ایرانی جایگاه خاصی را داراست، عنوان کرد: " لاله" یکی از گل‌های مهم ایرانیان در مراسم نوروز بوده که در کنار سمبل و نرگس نوید بهار را می دهد.

ایجاد طراحی های خاص و منحصر به فرد در جشنواره لاله ها

سرپرست سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری کرج ضمن اشاره به اینکه یکی از اهداف برگزاری جشنواره لاله ها، افزایش زیبایی فضا و منظر شهر  و ایجاد روحیه در شهروندان در آغاز سال و فصل بهار است، افزود: امسال در جشنواره لاله ها شاهد طرح های خاص و منحصر به فردی خواهیم بود که با هدف جلب رضایت مردم از ابتدای کاشت لاله در این  خصوص طراحی و برنامه ریزی شده است.

غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
نسرین
|
-
|
۰۰:۴۲ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۵
0
0
درود بر طراحان وبرگزار کنندگان و دست اندر کاران این باغ زیبا .سلامت وپیروز باشید
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار