کد خبر: 899580
تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۴
مسوول سازمان بسیج رسانه آذربایجان‌شرقی مطرح کرد
مسوول سازمان بسیج رسانه آذربایجان‌شرقی گفت: تعریف و تدوین رسانه‌های در تراز انقلاب اسلامی یکی از محوری‌ترین مباحثی است که سازمان بسیج رسانه استان بر روی آن تاکید دارد.

روح الله دهقان‌نژاد در دیدار اعضای شورای سیاست‌گذاری بسیج رسانه و منتخبان جشنواره ابوذربا امام جمعه  تبریز اظهار داشت: در یک سال گذشته همکاران مطبوعاتی در یک فضای رسانه‌ای خوب از تمام تخصص رسانه‌ای خود برای تعامل و همفکری برای پیشبرد اهداف رسانه‌ای شهر بهره برده‌اند.

وی افزود: 300 رسانه در استان آذربایجان‌شرقی در حوزه اخلاق و افکار عمومی در یک سال گذشته با سازمان بسیج رسانه همکاری نزدیکی داشتند و ما درصدد هستیم از ظرفیت‌های رسانه‌های استان استفاده کنیم.

مسوول سازمان بسیج رسانه آذربایجان‌شرقی با اشاره به این که برای همگرایی و هم افزایی بین رسانه‌ها و مطبوعات استان وجود یک مجتمع مطبوعاتی و رسانه‌ای ضروری است تصریح کرد: در این زمینه مجتمع فرهنگی وهنری 29 بهمن تبریز می‌تواند گزینه خوبی در این زمینه باشد که با یک سری تغییرات کاربری می تواند به مجتمع مطبوعاتی تبدیل شود.

دهقان نژاد با اشاره به  راه‌اندازی موزه مطبوعات در تبریز تصریح کرد: با وجودی که تبریز و آذربایجان از جایگاه  و پیشینیه بسیار قوی و غنی برخوردار است ولی موزه مطبوعات این شهر تاکنون آن طور که باید جدی گرفته نمی‌شود و تجهیز و راه‌اندازی موزه مطبوعات به عنوان یک مطالبه ملی باید توسط رسانه‌ها مطرح شود.

وی از تشکیل هیات بانوان اندیشه ورز بسیج رسانه خبر داد و گفت: تشکیل هیات بانوان اندیشه ورز در سال97 مهم‌ترین  و در اولویت‌ترین برنامه‌ای است که آن را اجرایی می‌کنیم و در کنار آن تشکیل کانون بسیج رسانه در شهرستان‌ها یکی دیگر از اهداف و چشم‌اندازهای تعیین شده سازمان بسیج رسانه است.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر