کد خبر: 899563
تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۳۹۶ - ۲۱:۰۰
انتشار کليپ تصادف خودروها در جاده چالوس به علت ريختن عمدي گازوييل از سوي رانندگان امدادخودرو خشم کاربران را به همراه داشته است.

انتشار کليپ تصادف خودروها در جاده چالوس به علت ريختن عمدي گازوييل از سوي رانندگان امدادخودرو خشم کاربران را به همراه داشته است. رئيس پليس کشور روز گذشته در واکنش به انتشار خبر دستور پيگيري داده و معاون دادستان کرج هم اعلام کرده است که در صورت تأييد ماجرا براي عاملان حادثه اقدام به قتل درنظر گرفته خواهد شد.
به گزارش خبرنگار ما از چند روز گذشته کليپي در شبکه‌هاي اجتماعي دست به دست مي‌شود که خودروها هنگام عبور از يک مسير، ناگهان تغيير مسير داده و با خودروهاي عبوري يا کوه برخورد مي‌کنند. در توضيح کليپ منتشر شده آمده است که مسير مورد نظر جاده چالوس است و خودروها به علت لغزنده بودن مسير ناشي از ريختن عمدي گازوييل از سوي رانندگان امدادخودرو دچار حادثه شده‌اند. توضيح بيشتر اينکه رانندگان امدادخودرو با دست زدن به اين کار فرصت اين را پيدا مي‌کنند که خودروهاي حادثه ديده را به مراکزي که با آن در عقد قرارداد هستند منتقل کرده و از اين راه پول خوبي به جيب بزنند که در صورت اثبات شدن ماجرا نامش مي‌شود تجارت مرگ.
عادل منصورکیایی، معاون ایمنی، فنی و بهره برداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای البرز به ايسنا گفته که حدود 60 خودروی امدادی یدک‌کش در محور چالوس فعالیت دارند .او تأييد کرده است که این خودروها طی سال‌های‌گذشته به قانون تمکین نکرده و زیر بار اخذ مجوز و فعالیت قانونی نمی‌روند و همین باعث بروز مشکلات زیادی شده است.منصور کيايي درباره ريختن گازوييل گفت که هر چند مستندات و مدارک مستدلی در این خصوص وجود ندارد ولی به صورت صد درصدی نمی‌توان این موضوع را انکار کرد.وی اظهار کرد: بدیهی است کسانی‌که با ریختن‌گازوییل با جان مردم بازی می‌کنند ساده نیستند و برای عملی کردن نیت‌شان از تاریکی شب استفاده کرده و برای اینکه شناسایی نشوند در یک محدوده خاص فعالیت ندارند.
محمد آقایاری، معاون دادستان کرج هم در واکنش به انتشار کليپ گفت که نمی‌توان این اتفاق را به طور کامل رد کرد .وی توضیح داد: حتی اگر دستگاه قضا بر اساس شنیده‌ها و تجربیات مردم به این قطع برسد که برخی از امدادگران این محور برای کسب درآمد اقدام به این کار غیر انسانی می‌کنند، بدون مستندات و ادله موثق نمی‌توان کسی را محکوم کرد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار