کد خبر: 899562
تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۳۹۶ - ۲۲:۰۱
فرمانده کمیته جست‌وجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح گفت: پیکرهای طیبه ۱۱۸ شهید دوران دفاع مقدس که در طول یک ماه اخیر کاوش شده‌ است، امروز وارد کشور می‌شود.

به گزارش «جوان»، سردار سید محمد باقرزاده، با اشاره به ورود پیکرهای مطهر شهدا به کشور گفت: پیکرهای طیبه 118 شهید دوران دفاع مقدس که در طول یک ماه اخیر در مناطق عملیاتی جزایر شلهه(بوارین)، کتیبان و زبیدات کاوش شده‌ است، پنج شنبه 24 اسفند ماه 96، ساعت 9:30 صبح وارد کشور مي‌شود و با حضور عشایر ایل بختیاری و کاروان‌های راهیان نور و همچنین اهالی آبادان و خرمشهر در مرز شلمچه مورد استقبال قرار می‌گیرد. فرمانده کمیته جست‌وجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح افزود: این شهدا مربوط به عملیات‌ کربلای 4، تک پشتیبانی عملیات والفجر8، رمضان، محرم و تک دشمن در سال 67 هستند. سردار باقرزاده با اشاره به شهدایی که از باتلاق بوارین تفحص شده‌اند، گفت: این شهدا که به صورت دسته جمعی در یک نقطه محدود دفن شده بودند به 68 شهید رسیده‌اند. این شهدا بخشی از این 118 شهیدی هستند که امروز وارد کشور می‌شوند.
تشییع دو شهید در منطقه 10 تهران
همچنین امروز (پنج‌شنبه 24 اسفند ماه) منطقه 10 تهران میزبان دو شهید دفاع مقدس است. این دو شهید گمنام، 27 و 23 ساله هستند که در عملیات‌ رمضان و کربلای6 به شهادت رسیدند و در منطقه شرق بصره و سومار تفحص شدند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار