کد خبر: 899524
تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۳۹۶ - ۲۲:۰۰
بانك مهر اقتصاد در اطلاعيه‌اي در مورد طرح ادغام اين بانك در بانك‌انصار اعلام كرد، متقاضيان خريد سهام اين بانك مي‌توانند سهام هشتمين بانك بزرگ كشور را از طريق بورس خريداري كنند.

به گزارش «جوان»، بانك مهر اقتصاد در اطلاعيه‌اي در مورد طرح ادغام اين بانك در بانك‌انصار اعلام كرد، متقاضيان خريد سهام اين بانك مي‌توانند سهام هشتمين بانك بزرگ كشور را از طريق بورس خريداري كنند. در اين اطلاعيه به نقل از بانك مهر اقتصاد آمده است: به‌دنبال طرح مجدد موضوع ادغام بانك مهر اقتصاد با ساير بانك‌ها و به ‌جهت تنوير افكارعمومي، سهامداران و مشتريان محترم بانك موارد ذيل را به‌اطلاع مي‌رساند.
بحث ساماندهي بازار غيرمتشكل پولي و بانك‌هاي كشور جزو برنامه‌هاي اصلي در نظام بانكي بوده و پيگيري آن در دستور كار متوليان امر از جمله مجموعه بانك مهر اقتصاد به‌عنوان هشتمين بانك كشور و سهامدار عمده آن قرار دارد و سهام بانك مهر اقتصاد مانند تمام بنگاه‌هاي سهامي و بانك‌ها به‌طور مستمر در بورس عرضه و در معرض خريد و فروش قرار دارد كه تابع قانون تجارت و قانون بورس انجام مي‌شود.
اتخاذ تصميمات غيرفني و بدون رعايت ملاحظات كارشناسي، علاوه بر منافع سهامداران و ذي‌نفعان، منافع ملي كشور را نيز با چالش جدي روبه‌رو خواهد ساخت،‌ بنابراين انتشار هرگونه اخبار و موضوعات مرتبط قبل از انجام كامل بررسي كارشناسي و دقيق به‌صلاح نخواهد بود. سهامدار عمده بانك به‌نمايندگي از طرف بيش از 180هزار نفر سهامدار حقيقي ديگر، صيانت و حفاظت از منافع و منابع سهامداران، سپرده‌گذاران و مشتريان عزيز را رسالت اصلي خويش مي‌داند و مشتریان مانند قبل با رعايت قوانين تجارت و بورس مي‌توانند، سهام بانك را خريداري كنند و اين موضوع را به اطلاع مراجع نظارتي نيز برسانند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار