کد خبر: 899513
تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۹:۳۳

رئيس سازمان مركزي تعاون روستايي از اعلام و تصويب قيمت ميوه شب عيد در ستاد تنظيم بازار خبر داد و گفت: قيمت ميوه شب عيد ۱۵درصد پايين‌تر از قيمت بازار خواهد بود.
علي‌اوسط هاشمي در مصاحبه با خبرگزاري صداوسيما گفت: براساس مصوبه ستاد تنظيم بازار، تعيين قيمت ميوه شب عيد به استان‌ها واگذار شده است و قيمت بازار هرچه باشد، كارگروه‌ها ۱۵درصد پايين‌تر از قيمت بازار تعيين و عرضه خواهد كرد. ميوه مورد نياز شب عيد در مدرن‌ترين و بهترين سردخانه‌ها در ۳۱استان كشور ذخيره‌سازي شده است. وي افزود: ميوه تنظيم بازار با برچسب اصالت تنظيم بازار، عرضه مي‌شود و مصرف‌كنندگان در صورت مشاهده هرگونه تخلف در عرضه مي‌توانند موارد را به سازمان بازرسي و سازمان حمايت مصرف‌كنندگان و توليدكنندگان گزارش دهند. هاشمي افزود: براي بسته‌بندي مناسب ميوه‌ها ۱۵ميليارد تومان هزينه شده اما هزينه سبد از مصرف‌كنندگان دريافت نمي‌شود و هزينه آن از وزن ميوه كسر خواهد شد. وي گفت: تعاوني‌هاي مصرف محلي وزارتخانه‌ها، نهاد‌ها و سازمان‌هاي لشکري و كشوري مي‌توانند در صورت تقاضا ميوه دريافت و به صورت مستقيم عرضه كنند.
رئيس سازمان مركزي تعاون روستايي افزود: از امروز رسماً در سردخانه‌ها براي تحويل و توزيع ميوه شب عيد باز مي‌شود. هاشمي گفت: ۷۰درصد پول باغداران پرداخت شده است و مابقي نيز پرداخت خواهد شد. همچنين مديرعامل تعاوني استان تهران گفت: ميوه شب عيد در ۱۸۰مركز شهر تهران و شهرستان‌هاي استان از امروز عرضه مي‌شود. عباس سياح افزود: در سطح شهر تهران ۵۰ غرفه براي عرضه ميوه شب عيد آماده‌سازي شده است.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار