کد خبر: 899480
تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۶:۳۴
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان بوشهر خواستار رفع مشکلات اشتغال فرزندان شهدا در استان شد و میزان بالای بیکاری در بوشهر را زیبنده پایتخت انرژی کشور ندانست.

حجت الاسلام ابراهیم تشکری گفت : به استناد بندهای قانونی و ماده 21 قانون جامع خدمات رسانی به ایثارگران مهمترین مطالبه جامعه ایثارگری اجرای این ماده قانونی و برطرف کردن مشکل اشتغال فرزندان جامعه هدف است.

وی افزود: براساس این ماده قانونی دستگاههای اجرایی در نیازمندی های استخدامی خود اعم از قراردادی، رسمی، پیمانی و شرکتی باید 25درصد سهمیه استخدامی خود را به فرزندان جامعه هدف بنیاد شهید و امور ایثارگران اختصاص دهند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان بوشهر یکی از چالش‌های جدی را بیکاری فرزندان شهدا عنوان کرد و افزود: استان بوشهر ظرفیت بالایی در زمینه اشتغال دارد و بیکاری فرزندان شهدا در استان بوشهر در کنار این ظرفیت‌ها زیبنده نیست.

تشکری با اشاره به اینکه هزار و ۶۱۰ واحد مسکونی برای خانواده شهدا و ایثارگران ساخته می‌شود، اضافه کرد: ۲۵۹ قطعه زمین واگذار شده و دنبال واگذاری زمین به ایثارگران در عالی‌شهر هستیم.

وی از برگزاری ۴۰۰ یادواره شهدا در استان بوشهر خبر داد و افزود: خدمات‌دهی به دو هزار و ۷۰۰ دانشجو، دیجیتالی‌کردن ۸۰ هزار آثار شهدا و برگزاری برنامه‌های متنوع فرهنگی بخشی دیگر از اقدامات انجام شده است.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان بوشهر با اشاره به اجرای طرح ساماندهی گلزار شهدا در استان بوشهر بیان کرد: ۲۱۰ گلزار شهدا و هزار و ۹۶۶ مزار شهید در استان بوشهر با اعتبار ۱۴۰ میلیارد ریال ساماندهی شده است.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار