کد خبر: 899479
تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۶:۳۴
رئیس هیئت ورزش های جانبازان و معلولین استان البرز کمبود وسیله نقلیه را مهم ترین چالش حال حاضر ورزشکاران جانباز و معلول در سطح استان عنوان کرد.

سعید براتی گفت: ورزشکاران جانباز و معلول با مشکل ایاب و ذهاب مواجه هستند و فراهم شدن سه تا چهار خودروی ون می تواند این مشکل را تا حد زیادی رفع کند.

وی تصریح کرد: ورزشکاران جانباز و معلول علاوه بر کمبود وسایل نقلیه با کمبود سالن نیز مواجه هستند که امیدواریم همکاری های لازم جهت رفع این مشکلات صورت بگیرد.

رئیس هیئت جانبازان و معلولین استان البرز با اشاره به عملکرد رضایت بخش ورزشکاران جانباز و معلول در سال جاری گفت: سال خوبی برای جانبازان و معلولین سپری شد چرا که در سطح ملی و بین المللی مدال های بسیاری را کسب کرده اند. موفقیت ورزشکاران ما کسب عنوان قهرمانی لیگ دسته اول والیبال نشسته آقایان کشور در حضور ۲۵ تیم بود که بدون باخت وبه شکلی مقتدرانه حاصل شد.

براتی ادامه داد: ورزشکاران جانباز و معلول در سطح استان البرز در سال جاری موفق به کسب نمره قبولی شده اند چرا که باتوجه به شرایط دشوار موجود همواره مسیر پیشرفت را در پیش گرفته اند و به موفقیت های بسیاری دست یافته اند.

وی به مهم ترین برنامه های هیئت جانبازان و معلولین استان البرز برای سال آینده اشاره کرد و گفت: اصلی ترین هدف برای سال آینده حفظ روند موفقیت آمیز خواهد بود چرا که در حال حاضر عملکرد ورزشکاران رضایت بخش است.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار