کد خبر: 899478
تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۶:۳۴
 در بخش راهیان نور عمومی 8 هزار نفر از استان مرکزی از تاریخ 25 اسفندماه 96 تا 13 فرودین 97 به مناطق عملیاتی اعزام خواهند شد.

سرهنگ پاسدار محسن گلشن‌زاده جانشین فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی با اشاره به مراحل اعزام زائران راهیان نور گفت: در طول یک سال در مراحل با عناوین متعدد اعزام کاروان‌های راهیان نور را به مناطق جنوب خواهیم داشت.

وی افزود: اولین دوره اعزام‌های راهیان نور از تاریخ 30 فروردین تا 30 شهریورماه به مناطق عملیاتی غرب اعزام می‌شوند که امسال باتوجه به اعتبارات موجود از استان مرکزی 3 هزار نفر در این بخش اعزام داشتیم.

جانشین فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی تصریح کرد: اعزام راهیان نور دانش‌آموزی کشور که دومین مرحله از اعزام‌های راهیان نور است از 15 مهرماه آغاز می‌شود و در این مرحله 8 هزار نفر از استان مرکزی به مناطق عملیاتی اعزام شده‌اند.

سرهنگ پاسدار گلشن‌زاده با بیان اینکه این مرحله از اعزام‌ها تا نیمه اسفندماه ادامه دارد، گفت: سومین مرحله اعزام راهیان نور شامل اعزام راهیان نور دانشجویی می‌شود که از 17 اسفندماه آغاز و تا 25 ادامه خواهد داشت که در این مقطع زمانی 1500 دانشجو را به مناطق عملیاتی اعزام اعزام می‌کنیم. تاکنون دو مرحله اعزام‌ها انجام شده و تا 25 اسفند ماه دو مرحله دیگر اعزام کاروان راهیان نور دانشجویی را خواهیم داشت.

وی افزود: آخرین دوره اعزام راهیان نور، اعزام راهیان نور عمومی است که در ایام نوروز صورت خواهد گرفت و در این بخش نیز 8 هزار نفر از استان از 25 اسفندماه امسال تا 13 فرودین ماه 97 به مناطق عملیاتی اعزام خواهند شد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار