کد خبر: 899395
تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۰
دبیر جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه تبریز:
دبیر جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه تبریز گفت: جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه تبریز طی نامه‌ای به نمایندگان استان آذربایجان‌شرقی در مجلس شورای اسلامی از طرح عدالتخواهانه«اعاده اموال نامشروع مسوولان» حمایت کردند.

محمدحسین کاظمی،درباره طرح عدالتخواهانه «اعاده اموال نامشروع مسوولان» اظهار داشت: این طرح به زودی در صحن علنی مجلس مطرح خواهد شد، از این رو از تمام نمایندگان مجلش شورای اسلامی و در رأس آنها استان آذربایجان‌شرقی از تصویب این طرح حمایت‌های لازم را داشته باشند.

وی افزود: با توجه به تاکیدات مقام معظم رهبری برای ساده‌زیستی مسوولان و جلوگیری از اشرافی‌گری با تصویب این طرح می‌توان از بسیاری مفاسد جلوگیری کرد. متن این نامه به شرح زیر است:

نمایندگان محترم مردم استان آذربایجان‌شرقی در مجلس شورای اسلامی

سلام علیکم

همانطور که مستحضرید طرحی با عنوان اعاده اموال نامشروع مسوولان به‌زودی با قید دو فوریت در صحن علنی مجلس مطرح می‌شود. با توجه به اصل چهل و نهم قانون اساسی و نقش موثر این طرح در راستای مقابله با فساد در رده مسوولان و با توجه به تاکیدات مقام معظم رهبری در راستای ساده‌زیستی و عدم اشرافی‌گری مسوولان، از این رو دانشجویان انقلابی از شما انتظار دارند از این طرح حمایت کرده و در زمان رأی‌گیری آرای خود را شفاف اعلام کرده.

و من الله توفیق

جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه تبریز

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر