کد خبر: 899287
تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۹
دادستان کل کشور صبح امروز به صورت سرزده از دادسرای جرایم رایانه‌ای بازدید و بر برگزاری دوره‌های آموزش تخصصی ویژه قضات تأکید کرد.
 
فارس: دادستان کل کشور صبح امروز به صورت سرزده از دادسرای جرایم رایانه‌ای بازدید و بر برگزاری دوره‌های آموزش تخصصی ویژه قضات تأکید کرد.

به گزارش روابط عمومی دادستانی کل کشور، حجت‌الاسلام محمدجعفر منتظری صبح امروز به صورت سرزده از دادسرای ناحیه ٣١ تهران ویژه جرایم رایانه‌ای بازدید کرد.

در این بازدید که علی اکبر بختیاری رئیس دفتر دادستان کل کشور، فیروزی و خرم آبادی معاونان دادستان کل و گنجی مدیرکل نظارت بر دادسرا‌ها نیز حضور داشتند، عملکرد واحد‌های مختلف دادسرای جرایم رایانه‌ای مورد بررسی قرار گرفت.

منتظری در ابتدا از واحد‌های بایگانی راکد، ارجاع و اظهارنظر بازدید کرد و سپس در چند شعبه دادیاری حضور یافت.

وی در راهرو‌های دادسرا با مراجعه کنندگان به گفت‌وگو پرداخت و پس از استماع سخنان برخی از طرفین پرونده و تأکید بر هوشیاری مردم، از مدیرکل نظارت بر دادسرا‌ها خواست که به مشکلات آن‌ها رسیدگی کند.

دادستان کل کشور موجودی پرونده‌ها و نحوه استفاده از سیستم سمپ را مورد ارزیابی قرار داد.

وی همچنین در شعبات بازپرسی حضور یافت و نحوه رسیدگی به پرونده‌ها را مورد بررسی قرار داد و به استماع اظهارات بازپرسان و مشکلات موجود پرداخت.

منتظری همچنین آخرین وضعیت پرونده ورمی کمپوست با دوازده هزار شاکی که با صدور کیفرخواست به شعبه ١١ دادگاه کیفری یک ارجاع شده را مورد بررسی قرار داد.

دادستان کل کشور با تأکید بر آموزش تخصصی قضات این دادسرا در رابطه با جرایم فضای سایبر، به خرم آبادی معاون قضایی دادستان کل در امور فضای مجازی ماموریت داد که نسبت به برگزاری دوره‌های آموزشی به صورت مرتب اقدام کرده و در جلسه‌ای با سرپرست دادسرای جرایم رایانه‌ای نواقص موجود را مورد بررسی قرار داده و نسبت به رفع آن اقدام نماید.
 
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار