کد خبر: 899274
تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۳
سرپرست سازمان سیما، منظر شهرداری کرج خبرداد
سرپرست سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری کرج، از نصب المان های نوری در راستای استقبال از بهار در شهر خبر داد.

حسین عطایی در این خصوص اظهار داشت : با هدف زیباسازی منظر و محیط شهری و همچنین ایجاد نشاط در فضای شهری عملیات نصب المان های نوری در وروردی ها ، بلوارها و میادین سطح شهر اجرا شده است.

عطایی نصب المان قایق های شناور در پارک گل ها، میدان استقلال و آبنما پارک شهریار و اجرا و نصب دوایرپلکسی رنگی معلق در بلوار مولانا را از اقداماتی دانست که دراین راستا اجرا شده است.

این مسئول در ادامه نصب پلکسی های روی نرده ها در چهارراه آیت الله طالقانی و میدان آیت الله طالقانی همچنین نصب پرنده های نوری و المان نوری اقوام در محدوده ساختمان مرکزی شهرداری کرج را از دیگر اقدامات صورت گرفته در این خصوص دانست.

 وی همچنین نصب المان نوری پروانه و سنجاقک در جداره پل حامی و ورودی پارک چمران و تنیس را نیز از دیگر اقداماتی برشمرد که در راستای اجرای طرح استقبال از بهار صورت گرفته است.

سرپرست سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری کرج، بیان کرد: آذین بندی نوری میدان امیرکبیر و درختان در ورودی شهید سلطانی همچنین اجرای آبشار نوری در میدان شهدا و آیت الله طالقانی از اقداماتی است که توسط سازمان و در جهت رضایتمندی شهروندان صورت گرفته است.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار