کد خبر: 899255
تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۹
دبیر کانون قرآن و عترت (ع) دانشگاه تبریز :

مهدی عبدزاده  با بیان اینکه منویات رهبری در مورد خطرات و آفت‌های که انقلاب اسلامی را تهدید می‌کند، باید همیشه و در همه حال از سوی مسوولان و دست‌اندرکاران نظام جدی گرفته شود، اظهار داشت: توصیه‌های رهبر معظم انقلاب در مورد تهدیدهایی که ممکن است آینده این انقلاب را با چالش‌هایی مواجه سازد، باید از سوی مسوولان و دستگاه‌های ذی‌ربط جدی گرفته شود.

این فعال دانشجوی استان آذربایجان‌شرقی تصریح کرد: همه مسوولان و دست‌اندرکاران نظام باید برای رفع خطرها و چالش‌هایی که ارکان انقلاب و مبانی اساسی نظام را تهدید می‌کنند، با بسیج و به‌کارگیری تمام امکانات کشور بیش از این‌ها تلاش کنند.

دبیر کانون قرآن و عترت (ع) دانشگاه تبریز در ادامه رواج اشرافی‌گری و تجمل‌‌گرایی برخی از مسوولان، بى‌توجهى به قشر ضعیف و محرومان جامعه، نگاه امیدوارانه به بیگانگان و به‌خصوص عدم توجه به توان و قدرت داخلی را از دیگر آسیب‌ها و آفت‌های انقلاب اسلامی ایران برشمرد و یادآور شد: حفظ دستاوردهای انقلاب برای همگان ضروری است و از این رو مردم مهم‌ترین نقش را دارند و مسوولان باید قدر چنین مردم با بصیرتی را بدانند.

دشمن داخلی مهم‌ترین آفت انقلاب اسلامی است

عبدزاده با تاکید بر اینکه جمهوری اسلامی به کمک ملت ایران و با هدایت و راهنمایی رهبر معظم انقلاب، همه تهدیدهای دشمنان را خنثی کرده است، گفت: کشور ما اگر در برخی مواقع با تهدیدهایی روبه‌رو بوده، بیشتر به خاطر خطرهای درونی بوده است.

این فعال دانشجویی دانشگاه تبریز در بخش دیگر سخنان خود در پاسخ به این پرسش که وظیفه و رسالت نخبگان جامعه در ادامه راه انقلاب، آرمان‌های امام راحل و مقام معظم رهبری چگونه ارزیابی می‌کنید، تصریح کرد: نخبگان و دانشجویان، آینده‌سازان کشور هستند و بر این اساس مسوولان و دست‌اندرکاران نظام با استعدادیابی از این قشر می‌توانند ضمن آسیب‌شناسی تهدیدهای انقلاب به توسعه و رشد کشور کمک شایانی کنند.

وی اجرای سبک زندگی اسلامی را در جلوگیری از تهدیدهای انقلاب تعیین‌کننده بیان کرد و اضافه کرد: برای مقابله با نفوذ بیگانگان، مدیریت جهادی و اتکا به توان داخلی ضروری است.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر