کد خبر: 899241
تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۶
معاون سیاسی سپاه صاحب الزمان اصفهان (عج):
معاون سیاسی سپاه صاحب الزمان اصفهان گفت: خطری که امروز کشور را تهدید می کند خطر اشرافی گری، ثروت اندوزی و ارتجاع است و اینکه افرادی لباس انقلابی می پوشند اما انقلابی عمل نمی کنند.

به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اصفهان،به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سپاه صاحب الزمان (عج) استان اصفهان در نشست بصیرتی با حضور اعضای ستاد امر به معروف و نهی از منکر و پایگاه های بسیج حوزه حضرت معصومه (س) شهرستان فریدن در نمازخانه ناحیه مقاومت بسیج فریدن برگزار شد.

سرهنگ ناصر بهرامی در این نشست اظهار کرد: در دفاع مقدس برای دشمنان ثابت شد که ایرانی ها یک وجب از خاک سرزمینشان را از دست نمی دهند بنابراین دشمنان در اتاق های فکرشان اعلام کردند که ما باید ایران را از درون مهار کنیم و برای این کار باید بلوا و آشوب را در درون ایران برپا کنیم.

معاون سیاسی سپاه صاحب الزمان اصفهان افزود: دشمنان در اغتشاشات اخیر قصد داشتند که «نه به گرانی» را تبدیل به «نه به انقلاب» کنند اما از آنجا که خداوند دشمنان ما را از حمقا قرار داد، اغتشاشگران با دست بردن به اسلحه و کشتن ۱۱ نفر در عرض سه روز به سرعت چهره خود و حمایت کنندگانشان را آشکار کردند.

وی با اشاره به نقشه دشمنان و اظهارات یکی از جاسوسان آمریکا گفت: جیسون رضاییان در گزارش خود به آمریکایی ها می گوید که بچه های بالای شهر تهران نمی توانند انقلاب را سرنگون کنند و باید کاری کرد که خانواده های شهدا و افرادی که در انقلاب نقش داشتند با در دست داشتن عکس شهیدانشان به خیابان ها بیایند و با دست خود انقلابشان را نابود کنند.

 بهرامی ابراز نمود : دشمن با این قصد که خود مردم باید نظام جمهوری اسلامی را از بین ببرند پروژه ناآرامی و آشوب را کلید زد و این بار برخلاف گذشته از پایتخت کشور شروع نکرد بلکه از پیرامون و شهرهای اطراف آشوب ها را ایجاد کرد.

سرهنگ بهرامی ادامه داد: در سناریوهای بعدی دشمنان از پروژه ری استارت استفاده کردند و قصد داشتند که با چالش هایی مانند چالش رنگ، سنگ، آتش، نه به حجاب اجباری و.. انقلاب اسلامی را با چالش مواجه کنند!

وی با بیان اینکه پروژه بعدی دشمنان استفاده از دراویش بود گفت: در اتاق فکرهای فرانسه تاکید شده است که باید عرفان های کاذب را در کشورهای اسلامی افزایش داد و تبلیغ دین آسان در این کشورها انجام شود و قصد دشمنان این بود که با استفاده از ظرفیت دراویش، انقلاب را با چالش مواجه کنند.

وی با تأکید بر شکست دشمن در تمام این مراحل در بخش دیگری از این نشست به سخنرانی مقام معظم رهبری و اعلام خطر ایشان درمورد ارتجاع اشاره کرد و افزود: خطر ارتجاع یعنی سست شدن، خسته شدن، تعطیل کردن انقلاب، اشرافی گری، رانت خواری، مسابقه ثروت اندوزی و.. و مسئولان باید مراقب باشند و رسیدگی به مستضعفین را در اولویت قرار دهند.

معاون سیاسی سپاه صاحب الزمان اصفهان تصریح کرد: خطری که امروز کشور را تهدید می کند خطر اشرافی گری، ثروت اندوزی و ارتجاع است و اینکه افرادی لباس انقلابی می پوشند اما انقلابی عمل نمی کنند و یا اینکه انسان هایی توهم قدرت دارند.

وی با اشاره به سخن امام خمینی (ره) عنوان کرد: اگر پشتیبان ولایت فقیه باشیم به مملکت آسیبی نخواهد رسید و دشمنان از صدور این انقلاب واهمه دارند زیرا در همین راستا افرادی مانند شیخ زکزاکی وجود دارد که با وجود اینکه امام خمینی (ره) را یکبار بیشتر ندیده است، پنج میلیون شیعه تربیت می کند.

وی در بخش دیگری از نشست با اشاره به این رویه در کشور ژاپن که می گویند جنس بد ژاپنی از جنس خوب خارجی بهتر است گفت: یکی از مشکلات کشور این است که مسئولان با راهبردی که رهبر می گویند پیش نمی روند و مقام معظم رهبری هشدار داده اند که پاشنه آشیل و مشکل ما اقتصاد است و باید جلوی واردات گرفته شود تا جوانان ما سر کار بروند.

سرهنگ بهرامی با اشاره به اقتصاد کشور چین گفت: کشوری مانند چین با یک میلیارد و ۲۲۰ میلیون نفر اختلاف جمعیت از کشور ما و نه حتی با اقتصاد مقاومتی بلکه با تحمل بیش از ۴۰ سال ریاضت اقتصادی پس از جنگ جهانی دوم، توانست به قطب اقتصادی دنیا برسد و ما اگر به اقتصاد مقاومتی عمل کرده و انقلابی عمل کنیم مشکل اقتصاد نیز حل خواهد شد.

وی در بخش دیگر نشست با بیان اینکه برخی در داخل چهره آمریکا را بزک می کنند گفت: مشکل آمریکایی ها با جمهوری اسلامی ایران مسئله هسته ای و.. نیست بلکه مشکل آن ها اصل نظام است و باید دانست که آمریکا همان شیطان بزرگ است.

بهرامی با بیان این که اگر ما در داخل محکم و استوار باشیم دشمنان هیچ کاری از پیش نمی برند افزود: ادعای انقلابی بودن کافی نیست بلکه انقلابی اشخاصی مانند شهید چمران هستند که راحتی و آسایش در کالیفرنیا را رها کرد و به لبنان و مصر و صحراهای ایران آمد.

معاون سیاسی سپاه صاحب الزمان اصفهان در پایان گفت: از سنت های الهی است که انقلابی که برای آن خون داده شده است مانند قیام امام حسین (ع) که سال ۶۱ هجری اتفاق افتاد و هنوز خود را نشان می دهد، مستدام باشد و این انقلاب نیز به یاری خداوند پیروز است.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر